Anonym skriver:
Tak for kram 
Jo pædagogerne ved godt at jeg er rigtig syg. Vi har kæmpet en kamp for at få dem til at respektere at jeg ikke kan have den store hjemme. De ville gerne at jeg havde den store hjemme flere dage i ugen fast fordi "de har jo bedst af at være hjemme hos deres forældre". Det gør bare så ondt hver gang de siger det, for jeg vil jo så gerne gøre det der er bedst for mine børn og jeg ville jo også virkelig gerne have den store hjemme hos mig hvis jeg kunne.
Vi har været til et møde med lederen fra børnehaven og forklaret situationen grundigt og at det gør rigtig ondt når de siger sådan, fordi vi gør det så godt vi kan. Der var der fuld forståelse for det og de sagde så at de måske ikke havde været helt opmærksomme på hvor syg jeg egentlig er, men det er de så i alt fald nu. sagde også at vores barn trives og er meget harmonisk at vi er gode forældre.
Det er bare en rigtig uprofessionel måde du/I er blevet behandlet på!

Jeg har været sygemeldt pga stress i 10 uger snart, og mine unger har været afsted i inst, det er der jo en grund til! Det er jo ikke fordi jeg ikke vil have dem hjemme, men mit overskud er bare ikke eksisterende i øjeblikket!
Men I har tacklet situationen helt rigtigt!

og jeg syntes at det var rigtig godt, at I kontaktede lederen og fortalte hvordan I havde det med deres "pres" og kommentarer!

Håber at alt bliver meget bedre

Den lille er "heldigvis" ikke lille for altid, og gradvist får du med garanti mere overskud!
Anmeld