Anonym skriver:
Jeg er så ked af det, at jeg er grædefærdig og jeg har virkelig brug for at høre jeres gode råd eller bare jeres mening.
Sagen er den, at min mand lige har fået arbejde, og derfor ikke kunne holde mere end 14 dages ferie her til sommer. Dem skal han holde senere på måneden. Vores store barn, som lige er blevet 2 år, skal imidlertid holde ferie i denne uge også. Børnehaven sagde så at jeg jo bare kunne have ham/hende hjemme hos mig, selv om min mand var på arbejde. Det ville jeg selvfølgelig gerne. Vi har også et lille barn på 2 mdr og jeg er desuden kommet til skade sådan at jeg pt sidder i kørestol når vi skal udenfor, men dog godt kan gå lidt rundt herhjemme. Jeg har mange smerter og spiser smertestillende hver dag. Lige nu er der ikke nogen der ved om jeg nogensinde kommer til at kunne undvære kørestolen eller de smertestillende igen 
Jeg vidste self godt at det ville blive rigtig hårdt at have den store hjemme under de vilkår. Vi kan jo ikke engang gå på legepladsen eller noget, men skal bare være her i vores lille lejlighed. Den store har dog et dejligt værelse at lege på, men er udpræget glad for at være udenfor.
Jeg klarede mandag og jeg klarede formiddagen i dag, men så kunne jeg ikke mere og måtte ringe til børnehaven og sige at den store kommer derned resten af ugen, da jeg er for syg til at have ham/hende hjemme. Børnehaven var forstående og det var helt i orden.
Men jeg er grædefærdig. Føler at jeg burde kunne magte det. Hvordan skal jeg forestille at være mor når jeg ikke engang kan have dem begge hjemme samtidig? Men syntes bare det er svært med en på 2 mdr og en på 2 år. Den store er udpræget i selvstændighedsalder og prøver hele tiden grænser af og den lille er sådan set nem nok, men skal jo have mad tit osv som der nu er af arbejde med en nyfødt.
Den store skal self stadig holde ferie i de 14 dage når min mand også har ferie, så han er her til at hjælpe, men er så ked af det. Ville så gerne at h*n skulle have haft en længere sommerferie. Jeg elsker mine børn så meget og vil så gerne have dem hos mig. Øv at jeg ikke magtede det i den her ferie. Er jeg så en dårlig mor? Føler bare at jeg burde kunne få det til at fungere. Der er jo ingen garenti for at jeg nogensinde bliver rask igen, så jeg skal vel have det til at kunne fungere.
du fortjener den største krammer 
ingen er herre over sin egen skæbne, og du må ikke have skyldfølelse over, at du sidder i kørestol! Hvor er det flot at du klarer at tage dig af den lille på 2 mdr 
Hvem siger, at du ikke kan være en ligeså god mor som en, der ikke sidder i kørestol? Du er den bedste mor du kan være for dine børn, og med kærlighed fra mor og far vokser de op og værende glade for deres barndom
Jeg har selv en mor med slem leddegigt, og det har resulteret i, at hun aldrig har hafy overskud til det samme som de andres mødre, men jeg elsker min mor for den hun er
Og så havde vi bare en masse sjov derhjemme i stedet, med maling, perler, historielæsning osv.
Jeg tænker umiddelbart, nu når du sidder i kørestol, er der ikke mulighed for at søge om en støtteperson, som kunne hjælpe dig ud af døren og evt. gå på legepladsen sammen med dig og dine børn?
al held og lykke til jer og krydsede fingre for, at du slipper for kørestolen i fremtiden