Insemineret-lav chance ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

gædde/gitte

Maja84 skriver:

Min mand får hver aften 1 multivitamin, 1 folsyre, 1 zink, 1 gele Royal og en ekstra dvitamin så havde ikke set den komme, men de mente en ekstra zink kunne gøre en forskel

ha ha ha ha hold da kæft der skal et ordentligt glas vand til den omgang!!

ej så kan jeg sgu godt forstå du undre dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Tak og ja du har ret, har dog lige snakket med svigermor, og hun henter i dagplejen i morgen så vi har mulighed for lidt alenetid, synes dog jeg havde sagt vi ønskede et barn mere og vi skulle igang, men hun blev meget overrasket og synes vi var modige og lød bestemt ikke til at synes det er en god ide, så var lidt et ekstra slag, men i sidste ende er det jo vores valg og ønsker der betyder noget

Åh ud af hovedet med hendes reaktion. Det kan vi ikke bruge til noget. Det jeres beslutning og valg og det skal nok være det rigtige for jer nyd jeres alenetid i morgen og så må de næste 14 dage jo gerne bare flyve afsted

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

gædde/gitte skriver:

ha ha ha ha hold da kæft der skal et ordentligt glas vand til den omgang!!

ej så kan jeg sgu godt forstå du undre dig

Ja tør da næsten ikke nævne hvad jeg får
Jeg får 1 multivitamin, 1 D vitamin, 1 fiskeolie, 1 kalk, 2 gele Royal, 1 chrom, 1 zink, folsyre og går til zoneterapi

Men ja det undrede også mig når han får de forskellige ting

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Åh ud af hovedet med hendes reaktion. Det kan vi ikke bruge til noget. Det jeres beslutning og valg og det skal nok være det rigtige for jer nyd jeres alenetid i morgen og så må de næste 14 dage jo gerne bare flyve afsted

Tak og ja du har ret
Hun virker også nemt som at vi ikke kan klare at have børnene fordi vi nyder friheden når de er derude og de kommer bla derud for at give dem en mulighed for at nyde tiden med deres børnebørn og giver dem lidt frie hænder, og udnytter det til bla at få lavet noget herhjemme.
Ærgerligt når de misforstår at vi bare ønsker at give dem tid og de børnebørn de har ønsket og sukket efter over 10 år

Anmeld

25. juni 2013

gædde/gitte

Maja84 skriver:

Ja tør da næsten ikke nævne hvad jeg får
Jeg får 1 multivitamin, 1 D vitamin, 1 fiskeolie, 1 kalk, 2 gele Royal, 1 chrom, 1 zink, folsyre og går til zoneterapi

Men ja det undrede også mig når han får de forskellige ting

shit.............

tror bare han har taget et for varmt bad eller haft en uheldig mrd.

Anmeld

25. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Tak og ja du har ret
Hun virker også nemt som at vi ikke kan klare at have børnene fordi vi nyder friheden når de er derude og de kommer bla derud for at give dem en mulighed for at nyde tiden med deres børnebørn og giver dem lidt frie hænder, og udnytter det til bla at få lavet noget herhjemme.
Ærgerligt når de misforstår at vi bare ønsker at give dem tid og de børnebørn de har ønsket og sukket efter over 10 år

Det bare ikke særlig fedt at gå med den fornemmelse. For ja vi ønsker jo blot at give dem tiden med deres børnebørn. Håber hun vender sig og bliver glad på jeres vegne når det lykkedes jer at blive gravide
ellers ja, så må det være hendes problem

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

gædde/gitte skriver:

shit.............

tror bare han har taget et for varmt bad eller haft en uheldig mrd.

Det håber vi, vitaminer får vi masser af

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Det bare ikke særlig fedt at gå med den fornemmelse. For ja vi ønsker jo blot at give dem tiden med deres børnebørn. Håber hun vender sig og bliver glad på jeres vegne når det lykkedes jer at blive gravide
ellers ja, så må det være hendes problem

Ja enig, men håber hun bliver glad især for børnenes skyld

Anmeld

25. juni 2013

Putomanen

Jeg kan godt forstå, at du er lidt skuffet. Vi vil så gerne, at det skal lykkes, så derfor skal alt helst være så optimalt som muligt.
Sædkvalitet kan svinge meget, så forhåbentlig er det bare en engangs forestilling.
Jeg for, at det lykkes med 3 mio supersæd

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

Putomanen skriver:

Jeg kan godt forstå, at du er lidt skuffet. Vi vil så gerne, at det skal lykkes, så derfor skal alt helst være så optimalt som muligt.
Sædkvalitet kan svinge meget, så forhåbentlig er det bare en engangs forestilling.
Jeg for, at det lykkes med 3 mio supersæd

Tusind tak, vi vil ikke stresse, men når jeg ikke var forberedt på at antallet kunne være så lavt var det bare ret øv, men ja vi håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.