Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Ja så kom dagen og blev faktisk en smule skuffet Jeg har på pergotime, lavet 2 gode æg og 1 som måske også når at blive til noget. Er så insemineret MEN der var kun 18 mil sædceller og oprenset 3 mil gode sædceller, de der var gode, var til gengæld meget livligeMen følte lidt det var en streg i regningen, havde jeg ikke set komme, havde sex lørdag for at øge vires chancer og "aktivere" sæden, og rådet var nu at få en ekstra zink ud over de ting han allerede fik, og alt det sex vi overhovedet orkede de næste par dage, og så skal han prøve at skære yderligere ned på smøger og kaffe, han er ellers gået mere end halvt ned og dengang var sæden bedre Håber sådan vi stadig har en chance for mine æg bliver befrugtet og sætter sig fast Lykkedes det ikke, tror jeg vi holder pause i ferien i stedet for hjemmerul, og får min udredning for penicilinallergi færdig, da vi ikke må være igang imens da jeg skal have medicin
Ja så kom dagen og blev faktisk en smule skuffet Jeg har på pergotime, lavet 2 gode æg og 1 som måske også når at blive til noget. Er så insemineret MEN der var kun 18 mil sædceller og oprenset 3 mil gode sædceller, de der var gode, var til gengæld meget livligeMen følte lidt det var en streg i regningen, havde jeg ikke set komme, havde sex lørdag for at øge vires chancer og "aktivere" sæden, og rådet var nu at få en ekstra zink ud over de ting han allerede fik, og alt det sex vi overhovedet orkede de næste par dage, og så skal han prøve at skære yderligere ned på smøger og kaffe, han er ellers gået mere end halvt ned og dengang var sæden bedre Håber sådan vi stadig har en chance for mine æg bliver befrugtet og sætter sig fast Lykkedes det ikke, tror jeg vi holder pause i ferien i stedet for hjemmerul, og får min udredning for penicilinallergi færdig, da vi ikke må være igang imens da jeg skal have medicin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Ja ja, men så er 3 mio også stadig 2,9 mio for mange
Ja ja, men så er 3 mio også stadig 2,9 mio for mange
BigHope13 skriver: Jeg krydser for at det stadig lykkedes jer tænk på der skal kun 1 enkelt sædcelle til så er 3 mio jo stadig mange. tænk positivt
Jeg krydser for at det stadig lykkedes jer tænk på der skal kun 1 enkelt sædcelle til så er 3 mio jo stadig mange. tænk positivt
gædde/gitte skriver: ja ja ... men det er stadig misvisende at sige der kun skal en sædcelle til..... plus at halvdelen dør undervejs hvorfor fanden er vi også så teknisk indrettet??
ja ja ... men det er stadig misvisende at sige der kun skal en sædcelle til..... plus at halvdelen dør undervejs hvorfor fanden er vi også så teknisk indrettet??
gædde/gitte skriver: giv manden folsyre også... der sprang min mand fra 3 mill til 5 mill og han ryger og drikker stadig kaffe mine æg var som dine (er stadig ikke gravid) men derfor kan det stadig lykkedes dig
giv manden folsyre også... der sprang min mand fra 3 mill til 5 mill og han ryger og drikker stadig kaffe mine æg var som dine (er stadig ikke gravid) men derfor kan det stadig lykkedes dig
**Ønskebabyen skriver: Ja ja, men nu kan jeg se jeg ikke er den eneste der skriver det.Tror også godt at TS ved at det er en "tale-måde", for i teorien skal der jo kun en til.
Ja ja, men nu kan jeg se jeg ikke er den eneste der skriver det.Tror også godt at TS ved at det er en "tale-måde", for i teorien skal der jo kun en til.
Maja84 skriver: Når du tænker kunstig befrugtning er det så ivf eller icsi ?
Når du tænker kunstig befrugtning er det så ivf eller icsi ?
l.kjoeller skriver: min mands sædtal svingede så meget at vi fik icsi men under inseminations forsøg havde han henholdsvis 3 og 6 mill udrenset uden held. er dog mange der har held med det tal
min mands sædtal svingede så meget at vi fik icsi men under inseminations forsøg havde han henholdsvis 3 og 6 mill udrenset uden held. er dog mange der har held med det tal
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128