Insemineret-lav chance ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

gædde/gitte

Maja84 skriver:

Ja så kom dagen og blev faktisk en smule skuffet

Jeg har på pergotime, lavet 2 gode æg og 1 som måske også når at blive til noget. Er så insemineret MEN der var kun 18 mil sædceller og oprenset 3 mil gode sædceller, de der var gode, var til gengæld meget livlige

Men følte lidt det var en streg i regningen, havde jeg ikke set komme, havde sex lørdag for at øge vires chancer og "aktivere" sæden, og rådet var nu at få en ekstra zink ud over de ting han allerede fik, og alt det sex vi overhovedet orkede de næste par dage, og så skal han prøve at skære yderligere ned på smøger og kaffe, han er ellers gået mere end halvt ned og dengang var sæden bedre

Håber sådan vi stadig har en chance for mine æg bliver befrugtet og sætter sig fast

Lykkedes det ikke, tror jeg vi holder pause i ferien i stedet for hjemmerul, og får min udredning for penicilinallergi færdig, da vi ikke må være igang imens da jeg skal have medicin

giv manden folsyre også... der sprang min mand fra 3 mill til 5 mill og han ryger og drikker stadig kaffe

mine æg var som dine (er stadig ikke gravid) men derfor kan det stadig lykkedes dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

gædde/gitte

**Ønskebabyen skriver:

Ja ja, men så er 3 mio også stadig 2,9 mio for mange

ja ja ... men det er stadig misvisende at sige der kun skal en sædcelle til..... plus at halvdelen dør undervejs

hvorfor fanden er vi også så teknisk indrettet??

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Jeg krydser for at det stadig lykkedes jer
tænk på der skal kun 1 enkelt sædcelle til så er 3 mio jo stadig mange. tænk positivt

Tak og ja du har ret, har dog lige snakket med svigermor, og hun henter i dagplejen i morgen så vi har mulighed for lidt alenetid, synes dog jeg havde sagt vi ønskede et barn mere og vi skulle igang, men hun blev meget overrasket og synes vi var modige og lød bestemt ikke til at synes det er en god ide, så var lidt et ekstra slag, men i sidste ende er det jo vores valg og ønsker der betyder noget

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

gædde/gitte skriver:

ja ja ... men det er stadig misvisende at sige der kun skal en sædcelle til..... plus at halvdelen dør undervejs

Ja det er unfair, heldigvis har de bedre chance når det er insemination så håber, men havde nu håbet på et bedre resultat af svømmere

Anmeld

25. juni 2013

**Ønskebabyen

gædde/gitte skriver:

Ja ja, men nu kan jeg se jeg ikke er den eneste der skriver det.

Tror også godt at TS ved at det er en "tale-måde", for i teorien skal der jo kun en til.

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

gædde/gitte skriver:

giv manden folsyre også... der sprang min mand fra 3 mill til 5 mill og han ryger og drikker stadig kaffe

mine æg var som dine (er stadig ikke gravid) men derfor kan det stadig lykkedes dig

Min mand får hver aften 1 multivitamin, 1 folsyre, 1 zink, 1 gele Royal og en ekstra dvitamin så havde ikke set den komme, men de mente en ekstra zink kunne gøre en forskel

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

**Ønskebabyen skriver:

Tror også godt at TS ved at det er en "tale-måde", for i teorien skal der jo kun en til.

Ved det, men selvom man godt ved processen er svær hjælper det alligevel og kun glad for dem som har skrevet og giver støtte, det opmuntrer

Tak allesammen

Anmeld

25. juni 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

Når du tænker kunstig befrugtning er det så ivf eller icsi ?

min mands sædtal svingede så meget at vi fik icsi men under inseminations forsøg havde han henholdsvis 3 og 6 mill udrenset uden held. er dog mange der har held med det tal

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

min mands sædtal svingede så meget at vi fik icsi men under inseminations forsøg havde han henholdsvis 3 og 6 mill udrenset uden held. er dog mange der har held med det tal

Tak, det håber jeg vi får, da vi ikke forventer at skulle igennem icsi eller ivf

Anmeld

25. juni 2013

gædde/gitte

**Ønskebabyen skriver:

bevares

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.