Jer der har prøvet kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

gonefishing

mth1987 skriver:

jeg ville meget gerne høre nogle erfaringer fra jer der har prøvet kejsersnit. Hvornår var i oppe og gå, hvornår ku i klare en normal hver dag osv. Gerne en masse detajler  

Jeg tabte en masse blod under mit kejsersnit. Derefter fik jeg en masse infektion.
Jeg fik ingen hjælp til at komme op så 1,5dag efter kejsersnittet måtte min svigermor hjælpe mig i bad/wc.
Personligt kan jeg ikke anbefale kejsersnit hvis man har andet valg.

Det positive er dog at mit ar næstens ikke kan ses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Som regel er man oppe og gå få timer efter KS,men de første 6-8 uger må man absolut ingenting,det tungeste du må løfte,er liften med baby i,så man får ikke en normal daglig dag tilbage før efter de 6-8 uger. 

Jeg havde meget ondt,blandet med hæftige efterveer,så jeg var på morfin i 2-3 dage,og efterfølgene fik jeg pamol i 1 uges tid. 

Anmeld

30. juni 2013

DianaRJS

mth1987 skriver:

jeg ville meget gerne høre nogle erfaringer fra jer der har prøvet kejsersnit. Hvornår var i oppe og gå, hvornår ku i klare en normal hver dag osv. Gerne en masse detajler  

fik AKS med den første...

på Viborg sygehus bliver du tvunget op og tisse efter 7 timer... vil sige du SKAL opå, og den smerte glemmer jeg ALDRIG nogen sinde!!!!

JEG synes personligt det var et levende helvede... jeg havde ondt i en uges tid hvor jeg følte jeg slet ikke kunne eksisterer, og ondt 1-14 dage efter det hvor man godt kunne leve med det. men stadig ting man ikke kunne... Kan også ske min smertetærskel har været = 0

men jeg fødte normalt anden gang, og det brød jeg mig 10 gange mere om, også selv jeg skulle syges... der sveg det kun når man skulle på toilet og var også en uges tid... men til gengæld kunne jeg være med til at, og kunne faktisk ikke rigtig huske smerterne ved fødslen, de forsvandt fuldstændig da man havde sin guldklump på maven

jeg venter tvillinger nu, og har fået at vide jeg med 80% garanti IKKE kan få lov at føde selv, da de er bange for mit ar vil briste... MEN at lægerne vil gøre alt for at jeg kan få lov, da jeg forklarede dem min situation med KS, og fik forklaret dem at det var det jeg helst så, så vender babyerne rigtig har de givet mig liv, men med MEGET streng overvågning...

det var min lille roman om ks herfra intet positivt

Anmeld

30. juni 2013

Nadia&Daniel

mth1987 skriver:

Laura kom til verden kl. 11.28

Tilbage på vores egen stue kl. 13.30/14

Oppe at gå (uden smerte) kl. 14.15

Dog hende som fik før mig (jeg var nr. 3 den dag),var først oppe og gå kl. 16 og hun havde smerter.

Anmeld

30. juni 2013

Lauras mor

Tak for dit svar. Og tillykke med jeres pige  

vi står i en situation angående barnedåb at hvis vi godt vil ha alle vores ønsker opfyldt ligger den kun 25 dage efter. alt vil være klar og ska ikk sørge for noget efter fødsel så på den måde er det ikk så slemt. Men ville jo være øv hvis jeg havde smerter så jeg ikk ku deltage. 

vi havde barnedåb med vores første ca 1 1/2 mdr efter alm fødsel sidst og det gik fint nok. Er bare i tvivl. Men er vores sidste barn så ville jo være trist hvis ikk vi ku få alle ønsker opfyldt

Jeg var til familie-komsammen 20 dage efter mit aks, og det gik fint ingen smerter eller noget så tror sagtens I kan holde barnedåb 25 dage efter

Jeg fik aks Mellem 10-11, og blev "tvunget" op hen af eftermiddagen samme dag de ville gerne have mig hurtigst mulig ud og gå jeg havde en del smerter den 1 uge, hvor jeg ikke kunne overleve uden smertestillende (mente jeg selv, i hvert fald ) men kunne mærke en forskel hver dag

Anmeld

30. juni 2013

Kløver

mth1987 skriver:

Har to ks bag mig, et akut og et pks før tid, vil gerne fortælle om Dem hvi S du er interesseret

Anmeld

1. juli 2013

mth1987

Maja84 skriver:

Har to ks bag mig, et akut og et pks før tid, vil gerne fortælle om Dem hvi S du er interesseret

Det er jeg helt sikkert. Suger alt til mig. Er noget jeg selv har valgt men nu hvor det nærmer sig er jeg sgu ret nervøs så alle fortællinger er hjertelig velkomne

Anmeld

1. juli 2013

Kløver

mth1987 skriver:

Det er jeg helt sikkert. Suger alt til mig. Er noget jeg selv har valgt men nu hvor det nærmer sig er jeg sgu ret nervøs så alle fortællinger er hjertelig velkomne

Ok skriver lige i pb

Anmeld

1. juli 2013

Chevro

mth1987 skriver:

Vi var til dåb 5 dage efter! :-) Dog hang maven en del, og var ikke super smuk i tøjet Men derudover en god dag. Så det kan du nok sagtens (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.