mth1987 skriver:
jeg ville meget gerne høre nogle erfaringer fra jer der har prøvet kejsersnit. Hvornår var i oppe og gå, hvornår ku i klare en normal hver dag osv. Gerne en masse detajler
fik AKS med den første...
på Viborg sygehus bliver du tvunget op og tisse efter 7 timer... vil sige du SKAL opå, og den smerte glemmer jeg ALDRIG nogen sinde!!!!
JEG synes personligt det var et levende helvede... jeg havde ondt i en uges tid hvor jeg følte jeg slet ikke kunne eksisterer, og ondt 1-14 dage efter det hvor man godt kunne leve med det. men stadig ting man ikke kunne... Kan også ske min smertetærskel har været = 0 
men jeg fødte normalt anden gang, og det brød jeg mig 10 gange mere om, også selv jeg skulle syges... der sveg det kun når man skulle på toilet og var også en uges tid... men til gengæld kunne jeg være med til at, og kunne faktisk ikke rigtig huske smerterne ved fødslen, de forsvandt fuldstændig da man havde sin guldklump på maven 
jeg venter tvillinger nu, og har fået at vide jeg med 80% garanti IKKE kan få lov at føde selv, da de er bange for mit ar vil briste... MEN at lægerne vil gøre alt for at jeg kan få lov, da jeg forklarede dem min situation med KS, og fik forklaret dem at det var det jeg helst så, så vender babyerne rigtig har de givet mig liv, men med MEGET streng overvågning...
det var min lille roman om ks herfra
intet positivt 
Anmeld