Jeg fik pks for 2 år siden med Isabella.
Jeg fik blokaden lagt ca kl 9.30 mandag morgen. Kom ned på min stue efter overvågningen omkring kl 11.30. Kl 15 ca kunne jeg bevæge mine fødder og var oppe at stå og ude at tisse omkring kl 17. Dette var ikke fordi det gjorde ondt men kunne slet ikke strække mig ud. Tirsdag morgen kl 8 var jeg oppe i bad og stadig lidt besværet med at gå men kunne gå uden støtte. Derfra gik det bare fremad. Jeg gik normalt om onsdagen.Jeg har ikke på noget tidspunkt haft de vilde smerter. Self pga medicin. Men vi tog hjemtorsdag morgen og der fik jeg ikke mere smertestillende da det ikke var nødvendigt. Fredag aften var vi ude og gå en lille tur. Fik dog lidt ondt men ikke noget voldsomt.
Ca fra 2 uger efter Ks kunne jeg gå små turer på ca 3 km uden at få flere smerter. Og derfra var jeg slet ikke besværet af hverken smerter eller løft eller lign. Begyndte dog først at gå længere turer efter 1,5-2 mdr. For at skåne mig selv så længe.

Jeg fik allerede fjernet klipsene omlørdagen hvor jeg fik ks om mandagen. Da vi alligevel skulle op til vægttjekning med Isabella fordi hun havde tabt sig for meget da vi tog hjem torsdag morgen. Og så fik jeg sat tape på som skulle falde af af sig selv. Det faldte af ca. 1-2 uger efter.
Jeg havde dog lidt ondt i den ene side af arret et par mdr efter når jeg skulle lave stort. Dvs når jeg trykkede. Men det gik i sig selv. Jeg er skåret lidt længere op i den ene side end den anden pga. En tatovering som kirurgen skånede ( super lækkert)

så min læge mente det kunne være derfor. Fordi det netop var i den side det gjorde lidt ondt når jeg trykkede.
Men husk det er forskelligt hvor hurtigt folk kommer sig over sådan et indgreb. Men jeg gør det gerne igen. Fordi min oplevelse med det var super
Anmeld