Er guf for øjet okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

Faith

Anonym skriver:

Fuldstændig Og jeg prøver at presse ham lidt, og siger: "EJ kom nu skat! Hvad med Megan Fox? Eller Angelina Jolie?" Men nej, han vil IKKE indrømme noget! Og jeg prøver også at sige til ham: "Altså helt seriøst skat, det er rart du synes jeg er lækker, men lad os lige være realistisk her: Jeg vejer for meget, har hængepatter, appelsinhud, strækmærker og render ofte rundt i joggingtøj! Det må da være rart at se lidt på sådan en tonet kendis af og til? Og det er HELT okay med mig, synes faktisk du skal tage dig den glæde!" Men nej 

Årh han er sku da for sød!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Årh han er sku da for sød!

Ja det må man give ham  Det er rart at være elsket, selvom alt hænger nede ved tåspidserne, de grå hår kigger frem trods man kun er i 20'erne, og man sjældent har energi til at gøre noget ud af sig selv 

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Selvfølgelig er det ok!

Sådan er min mand også Der er iiiingen andre end mig der er lækker, det tænker han sleeet ikke på. Ja ja det er fint med dig du, sig nu bare hvem der er lækker

Altså hvor dumme tror de EGENTLIG vi er 

Anmeld

24. juni 2013

Faith

Anonym skriver:

Ja det må man give ham  Det er rart at være elsket, selvom alt hænger nede ved tåspidserne, de grå hår kigger frem trods man kun er i 20'erne, og man sjældent har energi til at gøre noget ud af sig selv 

Sådan nogle mænd hænger ikke på træerne!!!!

Anmeld

24. juni 2013

SjeBets

Jeg jobber med en god flok mekanikere til hverdag, og så blev en af vores hotte mekanikere sygemeldt en kort periode, der sagde jeg til min chef at jeg måtte have mere i løn fordi en af mine goder var jo væk Min chef mente at jeg måtte da bare nøjes med de resterende 15 mekanikere at kigge på. 

Så nej det er ikke utroskab, mænd vil gerne have noge pænt at kigge på , men det vil vi da helt klart også. Det er da rart der er noget pænt at nyde i hverdagen.

Og jeg bliver da heller ikke sur fordi min mand kigger på menukorter andre steder, så længe han spiser hjemme

Anmeld

24. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg  elsker min mand! Jeg tænder på ham, elsker vores liv sammen, vil tilbringe resten af mine dage med ham, elsker at vågne op med ham om morgenen, og jeg ville  aldrig være utro!

Men jeg synes det er meget rart at kigge. "Samle appetit ude, men spise hjemme" - Man holder jo ikke op med at synes at andre mænd er lækre, fordi man finder sin partner. For min skyld må min mand kigge og savle alt det han vil over andre kvinder, så længe han gør det indad - jeg ved jo, at det er mig han kommer hjem til os, og vi har fuld tillid til hinanden. 

Hvordan har i det med det?

I dagligdagens trummerum, nyder jeg min daglige eyecandy. Der er en far i vuggestuen, som både afleverer og henter samme tid som mig, og han siger altid hej og smalltalker. Han har også en kone, og hun er rigtig sød og smuk, og de ser ud til at have det godt sammen - jeg tror ikke han synes jeg er eyecandy, han er bare venlig. Men JEG nyder at se på ham hver dag og få det daglige hej. Det er lige lidt krydderi i min hverdage.

Han er høj, solbrun, mørkt hår og øjne, en del tatoveringer - efter alt at dømme med en smuk mening, og så er han soldat. MUMS!

Men hvordan har i det med den slags? Kan i godt samle appetit ude, eller føler i, at det er en form for utroskab? 

Selvfølgelig er det okay  

Det er overhovedet ikke utroskab. Fordi man elsker en er man ikke nøde at hade alle de andre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.