Jeg elsker min mand! Jeg tænder på ham, elsker vores liv sammen, vil tilbringe resten af mine dage med ham, elsker at vågne op med ham om morgenen, og jeg ville aldrig være utro!
Men jeg synes det er meget rart at kigge. "Samle appetit ude, men spise hjemme" - Man holder jo ikke op med at synes at andre mænd er lækre, fordi man finder sin partner. For min skyld må min mand kigge og savle alt det han vil over andre kvinder, så længe han gør det indad - jeg ved jo, at det er mig han kommer hjem til os, og vi har fuld tillid til hinanden.
Hvordan har i det med det?
I dagligdagens trummerum, nyder jeg min daglige eyecandy. Der er en far i vuggestuen, som både afleverer og henter samme tid som mig, og han siger altid hej og smalltalker. Han har også en kone, og hun er rigtig sød og smuk, og de ser ud til at have det godt sammen - jeg tror ikke han synes jeg er eyecandy, han er bare venlig. Men JEG nyder at se på ham hver dag og få det daglige hej. Det er lige lidt krydderi i min hverdage.
Han er høj, solbrun, mørkt hår og øjne, en del tatoveringer - efter alt at dømme med en smuk mening, og så er han soldat. MUMS!
Men hvordan har i det med den slags? Kan i godt samle appetit ude, eller føler i, at det er en form for utroskab?
Anmeld