Hmmm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

2721

serinasmor skriver:

mon ikke det bare er en virus

Det lyder som en maveinfektion/virus/derhenad ... Det er volsomt den første gang de kaster op og er syge på den måde .. men det er ikke farligere end hvis hvis du selv fik opkast syge .. husk vand/væske og kiks det beroliger maven ... sæt en spand ved siden ad ham (han er gammel nok til at lære det stille og rolig hvad den er til hvis du hjælper ham de første par gange) og ellers bare holde øje og lade ham sove og få ro

Dog mener jeg ikke det må stå på i mere end 3 dage uden du kontakter lægen ..

god bedring

Han har haft mave/tarmvirus flere gange end jeg ka tælle og har lært at sige til inden han kaster op, så vi er desværre vant til opkast og spand herhjemme særligt i perioden inden han kom på astmamedicin, der kastede han hele tiden op, fordi han hostede.

Jeg synes slet ikke det minder om det, men kan være mønsteret bare har ændret sig

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

2721

NinaNymannMadsen skriver:

en gang skal jo være den første som man siger.

vi kan da håbe det bare er tænder eller ligne der er på vej

Det er rigtigt
Er bare længe siden jeg har føltmig helt på barbund

Anmeld

24. juni 2013

NinaNymannMadsen

2721 skriver:

Det er rigtigt
Er bare længe siden jeg har føltmig helt på barbund

kender det godt.
det har jeg også prøvet.

det er hvad man kan komme ud for med børn.

Anmeld

24. juni 2013

2721

kender det godt.
det har jeg også prøvet.

det er hvad man kan komme ud for med børn.

Det jo ddt og det kommer jo langt fra til at være sidste gang

Anmeld

24. juni 2013

serinasmor

2721 skriver:

Han har haft mave/tarmvirus flere gange end jeg ka tælle og har lært at sige til inden han kaster op, så vi er desværre vant til opkast og spand herhjemme særligt i perioden inden han kom på astmamedicin, der kastede han hele tiden op, fordi han hostede.

Jeg synes slet ikke det minder om det, men kan være mønsteret bare har ændret sig

Mange tak

opkast som følge af hoste - den har vi også haft herhjemme et par gange ...

Indtil for nylig (måske er det 1 år siden )fik Serina HØJ feber når hun var syg ... sidste tur fik hun slet ikke feber - men kastede op i 1 døgns tid .. og før det nårde den kun op på 39.0 (når man ellers har været vant til 40.9 er det jo ikke meget) .. måske er det alderen? altså at de ikke får så høj feber når de er blevet så store?

Anmeld

24. juni 2013

CarinaSB

2721 skriver:

Andre hvis børn har haft det på samme måde?

Charlie er blevet sløj her til eftermiddag 38 havde han ved en 4-5 tiden og nu ligger den på 38,3-38,5 så det et jo ikke ret meget,
Men nøj han er sløj. Han kastede op her da han skulle sove, er lidt i tvivl om det var fordi han var kvalm eller en reaktion på han bare var så ked og græd så meget. Er ikke Vant til han er syg på denne måde. Plejer primært at være meget meget høj feber og så er årsagen en jeg kender( forkøelse, lungebetændelse, MØB)
Men det er jo ikke en ret høj stigning det her, men han sad allerede og hang 17.30 og har gledet ind og ud af søvnen siden 18.30 ca. Han er så pjevset. Og græder hvis han vågner. 
Er ikke som sådan bange for vi har brug for læge hjæp, men det er en ukendt måde at han er syg på og det giver mig en følelse af utryghed
Kender I det?!

Øvs .. :( Min lille charlie på 1,5 år ligger også syg .. Han her 39 i feber og har tynd mave og kaster op .. :( Det er bare rigtig øv .. Men han får lov til at få cola kun pga at han er syg .. God bedring med din lille Charlie .. 

Anmeld

24. juni 2013

NinaNymannMadsen

2721 skriver:

Det jo ddt og det kommer jo langt fra til at være sidste gang

nemlig
men så det godt man kan spørge her inde eller nogen man kender

Anmeld

24. juni 2013

2721

serinasmor skriver:

opkast som følge af hoste - den har vi også haft herhjemme et par gange ...

Indtil for nylig (måske er det 1 år siden )fik Serina HØJ feber når hun var syg ... sidste tur fik hun slet ikke feber - men kastede op i 1 døgns tid .. og før det nårde den kun op på 39.0 (når man ellers har været vant til 40.9 er det jo ikke meget) .. måske er det alderen? altså at de ikke får så høj feber når de er blevet så store?

Hmmm det kan da egentlig godt være.
Jeg er nemlig også vant til 40 i feber og et slap barn, men denne her måde er de bare syge på en anden måde

Men det lyder meget plausibelt, må vente og se hvad der sker

Anmeld

24. juni 2013

2721

CarinaSB skriver:

Øvs .. Min lille charlie på 1,5 år ligger også syg .. Han her 39 i feber og har tynd mave og kaster op .. Det er bare rigtig øv .. Men han får lov til at få cola kun pga at han er syg .. God bedring med din lille Charlie .. 

Tak
God bedring med din Charlie også, det lyder ikke sjovt

Anmeld

24. juni 2013

2721

nemlig
men så det godt man kan spørge her inde eller nogen man kender

Det jo lige det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.