Hmmm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
25 svar
1 synes godt om
24. juni 2013

2721

Andre hvis børn har haft det på samme måde?

Charlie er blevet sløj her til eftermiddag 38 havde han ved en 4-5 tiden og nu ligger den på 38,3-38,5 så det et jo ikke ret meget,
Men nøj han er sløj. Han kastede op her da han skulle sove, er lidt i tvivl om det var fordi han var kvalm eller en reaktion på han bare var så ked og græd så meget. Er ikke Vant til han er syg på denne måde. Plejer primært at være meget meget høj feber og så er årsagen en jeg kender( forkøelse, lungebetændelse, MØB)
Men det er jo ikke en ret høj stigning det her, men han sad allerede og hang 17.30 og har gledet ind og ud af søvnen siden 18.30 ca. Han er så pjevset. Og græder hvis han vågner. 
Er ikke som sådan bange for vi har brug for læge hjæp, men det er en ukendt måde at han er syg på og det giver mig en følelse af utryghed
Kender I det?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

2721

24. juni 2013

MortilElias2010

2721 skriver:

Andre hvis børn har haft det på samme måde?

Charlie er blevet sløj her til eftermiddag 38 havde han ved en 4-5 tiden og nu ligger den på 38,3-38,5 så det et jo ikke ret meget,
Men nøj han er sløj. Han kastede op her da han skulle sove, er lidt i tvivl om det var fordi han var kvalm eller en reaktion på han bare var så ked og græd så meget. Er ikke Vant til han er syg på denne måde. Plejer primært at være meget meget høj feber og så er årsagen en jeg kender( forkøelse, lungebetændelse, MØB)
Men det er jo ikke en ret høj stigning det her, men han sad allerede og hang 17.30 og har gledet ind og ud af søvnen siden 18.30 ca. Han er så pjevset. Og græder hvis han vågner. 
Er ikke som sådan bange for vi har brug for læge hjæp, men det er en ukendt måde at han er syg på og det giver mig en følelse af utryghed
Kender I det?!

Desværre men er barnet apatisk, sløv og ingenting gider så er det ihvertfald værd at holde øje med - ja det er det også uden så længe det er feber 

Anmeld

24. juni 2013

Maja88

Kan han være ved at få tænder???

God bedring med ham

Anmeld

24. juni 2013

2721

MortilElias2010 skriver:

Desværre men er barnet apatisk, sløv og ingenting gider så er det ihvertfald værd at holde øje med - ja det er det også uden så længe det er feber 

Tak, jeg holder også øje. Håber det er bedre i morgen

Anmeld

24. juni 2013

NinaNymannMadsen

selvom feberen ikke er høj kan han godt være virkelig syg. det er forskelligt.
børn kan havde en høj feber og være ved deres fulde fem og de kan være sløve og slatne og det samme med lav feber.

prøv og hold øje med om han kaster op igen, hvis ikk han gør kan det ha været pga gråd som du selv skrev.

men det kan være mange ting,

bare hold øje med ham og hans vejr trækning, hvis den ændre sig så ring til lægen med det samme for så kan det være lungebetændelse eller ligne.

men håber det bedste og rigtig god bedring med bettemanden

Anmeld

24. juni 2013

serinasmor

mon ikke det bare er en virus

Det lyder som en maveinfektion/virus/derhenad ... Det er volsomt den første gang de kaster op og er syge på den måde .. men det er ikke farligere end hvis hvis du selv fik opkast syge .. husk vand/væske og kiks det beroliger maven ... sæt en spand ved siden ad ham (han er gammel nok til at lære det stille og rolig hvad den er til hvis du hjælper ham de første par gange) og ellers bare holde øje og lade ham sove og få ro

Dog mener jeg ikke det må stå på i mere end 3 dage uden du kontakter lægen ..

god bedring

Anmeld

24. juni 2013

2721

Maja88 skriver:

Kan han være ved at få tænder???

God bedring med ham

Nej, det tror jeg ikke han har fået alle dem han skulle

Han er helt sikkert syg, da han er helt blank i øjnene:-(

Tusind tak

Anmeld

24. juni 2013

2721

NinaNymannMadsen skriver:

selvom feberen ikke er høj kan han godt være virkelig syg. det er forskelligt.
børn kan havde en høj feber og være ved deres fulde fem og de kan være sløve og slatne og det samme med lav feber.

prøv og hold øje med om han kaster op igen, hvis ikk han gør kan det ha været pga gråd som du selv skrev.

men det kan være mange ting,

bare hold øje med ham og hans vejr trækning, hvis den ændre sig så ring til lægen med det samme for så kan det være lungebetændelse eller ligne.

men håber det bedste og rigtig god bedring med bettemanden

Tak

Det er jeg klar over, han har bare aldrig været syg med en lav feber, så det er uvant

Det vil jeg gøre, tal for dine gode råd

Anmeld

24. juni 2013

NinaNymannMadsen

2721 skriver:

Tak

Det er jeg klar over, han har bare aldrig været syg med en lav feber, så det er uvant

Det vil jeg gøre, tal for dine gode råd

en gang skal jo være den første som man siger.

vi kan da håbe det bare er tænder eller ligne der er på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.