til jer der har mange bøger eller som bare elsker bøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

Wimmie

Fru Hansen skriver:

Jeg har en del bøger. jeg gætter på at jeg har omkring 300+ på min reol i stuen. Men da det er en åben reol så er det jo en støvsamler uden lige.
Jeg har ikke lyst til at få lukkede skabe til bøgerne for så vil stuen se så lille ud. Men omvendt ser det også ret voldsomt lige nu fordi der er bøger fra gulv til loft på hele den ene væg.

Jeg holder af alle bøgerne fordi de hver har givet mig fantastiske læseoplevelser, men nu er jeg i tvivl om jeg ikke bare skulle sælge dem for at få ryddet lidt op. Nogle af bøgerne ved jeg at jeg ikke vil læse igen selv om jeg var glad for at læse dem tidligere.
Jeg ved heller ikke om jeg gider besværet ved at sælge og sende dem med posten, når der er så mange. Det er vel ikke alverden man kan få for brugte bøger?

Hvad gør i andre bogelskere?

Jeg har disse -også fyldt med bøger i de øverste hylder (dem med glas) og film i de nederste (de lukkede). Jeg har også over 300 bøger og nænner ikke at gemme dem væk 

Håber du kan se ideen - nu er billedet taget uden bøger i pga. flytning men reolerne ser slet ikke voldsomme ud da de ikke er særlig dybe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

dorthemus

Wimmie skriver:

Jeg har disse -også fyldt med bøger i de øverste hylder (dem med glas) og film i de nederste (de lukkede). Jeg har også over 300 bøger og nænner ikke at gemme dem væk 

Håber du kan se ideen - nu er billedet taget uden bøger i pga. flytning men reolerne ser slet ikke voldsomme ud da de ikke er særlig dybe.

Hehe præcis de samme som jeg har

Anmeld

24. juni 2013

Wimmie

dorthemus skriver:

Hehe præcis de samme som jeg har

Kender flere -bl.a. min storesøster og min mor der også har dem - de er bare super god, praktiske og billige 

Loooooooooove Ikea 

Anmeld

24. juni 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Fru Hansen skriver:

Jeg har en del bøger. jeg gætter på at jeg har omkring 300+ på min reol i stuen. Men da det er en åben reol så er det jo en støvsamler uden lige.
Jeg har ikke lyst til at få lukkede skabe til bøgerne for så vil stuen se så lille ud. Men omvendt ser det også ret voldsomt lige nu fordi der er bøger fra gulv til loft på hele den ene væg.

Jeg holder af alle bøgerne fordi de hver har givet mig fantastiske læseoplevelser, men nu er jeg i tvivl om jeg ikke bare skulle sælge dem for at få ryddet lidt op. Nogle af bøgerne ved jeg at jeg ikke vil læse igen selv om jeg var glad for at læse dem tidligere.
Jeg ved heller ikke om jeg gider besværet ved at sælge og sende dem med posten, når der er så mange. Det er vel ikke alverden man kan få for brugte bøger?

Har mine bøger i Billy reoler fra IKEA. De står i et ekstra værelse (biblioteket) vi har, de fylder en del. Tror jeg ender med at tage en oprydning i dem og så kun beholde dem der betyder mest for mig. Min mands hobby fylder også rigtig meget, så det begynder at knibe med pladsen efterhånden. De 2 sidste bøger som jeg har købt, har været E-bøger, oplevelsen er ikke helt den samme, men det fungerer fint og fylder meget mindre :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

24. juni 2013

Fenja09

Fru Hansen skriver:

Jeg har mange bøger i plastik kasser i kælderen og dem jeg holder rigtig meget af ligger på en hylde i soveværelset. Derudover har vi lidt i en skænk i stuen og lidt på kontoret. Synes også de fylder forfærdelig meget, men ville nu gerne have plads til dem alle i stuen. Det er desværre ikke muligt uden at det vil se rodet ud, så derfor er mange af dem gemt væk. Dem jeg aldrig får læst eller dem jeg har læst som ikke er værd at læse igen har jeg givet væk.

Jeg tror desværre ikke at særlig mange køber brugte bøger over nettet, da portoen er blevet så dyr. Det koster 40-50 kr at få sendt en bog som ikke er paperback. Men har du nogle sjældne imellem så kan du nok godt få dem solgt. Jeg har solgt nogle bøger online, men de kan tælles på én hånd.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.