jamen vi er i behandling fordi det bare ikke lykkes for os, vi har prøvet i 26 måneder nu

vi er erklæret uforklarligt barnløse, fordi vi er sunde og raske og har gode tal for det hele, men ja...der et et eller andet der ikke vil!
det er lidt en lang historie, men jeg var i behandling første gang i december 08 hvor jeg testede positivt nytårsaften. det var ret svagt positivt og det blev det ved at være de 8 test igennem, men da jeg ringede ind med testsvar til klinikken sagde de, at det betød ingenting, jeg
var gravid og tillykke tillykke. midt i januar begyndte jeg så at pletbløde og ringede til klinikken og fik en tid til scanning. til scanningen kunne de ikke se noget foster i livmoderen og jeg fik taget en blodprøve der viste ret lavt hcg tal, så de gik ud fra jeg var ved at abortere. pletblødningen stoppede og jeg gik til kontrol blodprøve, som viste at hcg fortsat steg. de scannede og scannede, men der
var intet foster i livmoderen. vi var helt rundtossede og vidste ikke hvad vi skulle tro. der var jo noget et eller andet sted og vi kunne ikke lade være med at håbe, at der lige pludselig ville dukke et sundt og raskt foster op. en uge efter fik jeg dog en sprøjte med cellegift, for at slå "det" ihjel, hvor det så end sad henne. det fik jeg en fredag og henover weekenden fik jeg helt afsindige mavesmerter, men jeg turde ikke tage på hospitalet uden at fertilitetslægen havde kigget på mig først (hvorfor ved jeg ikke, men sådan havde jeg det bare der). om mandagen blev jeg så indlagt og om tirsdagen åbnede de for at finde ud af hvad der foregår derinde og operationslægen fortalte bagefter at jeg havde haft et foster siddende udenfor livmoderen på venstre æggeleder. heldigvis var det lykkedes hende at bevare alting intakt i mit underliv, så jeg burde stadig virke "perfekt"....men altså ingen babyer endnu!!
hvornår får du svar på din lægeundersøgelse? og hvilke prøver fik du taget? jeg er jo under fertilitetsklinikken og alle mine lægeundersøgelser kører over dem, og de plejer bare at scanne og så er det det, men det ku da godt være jeg skulle bede om at få nogle prøver taget. Det er immervæk træls i hvert fald, jeg er så dødtræt af blod når menstruationen endelig slutter og så kan man se frem til at det hele starter forfra kun 3 uger efter
Anmeld