Henriette72 skriver:
Øv, så er det bare ikk sjovt mere... Efter min udskrabning er min mens også blevet mærkelig. Den er begyndt at starte meget svagt... 2 dage med brunt udflåd( ja undskyld detaljerne
) før den rigtig går igang, men det har jeg vænnet mig til nu....
Hvorfor skal man altid løbe ind i sådanne nogle idioter når man står i den triste situation?
Jeg var så en af de heldige. Jeg blev skannet på Slagelse sygehus og fik af vide at fosteret var dødt. Jeg valgte at tage hjem og tage de der piller, men blev indlagt næste aften. De to der havde skannet min var også dem der tog i mod mig næste aften. De stod også for udskrabningen og udskrivelsen. Nøj de var søde... Derfor har jeg også valgt at jeg skal bruge Slagelse sygehus næste gang jeg skal føde. Holbæk sygehus (som jeg hørte til) afviste mig da jeg ringede og sagde at jeg blødte, selvom jeg fortalte at jeg 3 mdr. forinden havde haft en spontan abort.... Idioter!!!
Knus
AJ

Det lyder ikke godt at du blev afvist på holbæk sygehus
Det var på holbæk sygehus, at jeg skulle føde min lille, da den ikke kunne mere...
De var VIRKELIG søde...
Men da jeg kom til kontrolscanning, pga smerter, så sidder der en TYDELIGT gravid scanningsdame... Så er hun sådan: 'Nå, hvorfor er du ked af det???'... Og jeg forklarer hende at det jo nok tager et stykke tid at komme over det jeg har været igennem (SOM HUN UDEMÆRKET godt ved hvad er!!) også siger hun bare: 'Nå, hvorfor dog det?!?!'...
Jeg lå bare og GLOEDE på hende og tænkte: HVad siger damen?!... Elsker hun ikke barnet i hendes mave eller hvad?!..

Men jeg tror ikke man kan gardere sig mod tumper, uanset hvor man befinder sig desværre...

Blødte du - og fandt så senere ud af at den var død eller???
Anmeld