Endnu engang pletbløder jeg ... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.868 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mega irri!!! FOr at være helt ærlig... Jeg VED godt at jeg får svar fra lægen på tirsdag. Men jeg bliver alligevel sådan ARGH og over det... Jeg har SÅ meget en følelse af endnu engang at have ramt ægløsning rent på og idag er der en UGE til mens og nu pletbløder jeg

FUCK hvor er det træls Jeg er bare bange for at det er efter aborten at der er noget galt, selvom det er 8 mrd siden nu... mmmm...

Æv...

Nå, men jeg ville bare lige brokke mig lidt. Så må vi se, hvad lægen siger på tirsdag. HVis hun ikke kan se noget på prøven, så vil jeg ind og scannes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Henriette72

Hejsa

Først får du lige et stort

Selvfølgelig skal du have lov til at brokke dig. Det er da smadder irriterende at plet bløde midt i det hele. Tror du ikk det kan være fordi ægget sætter sig fast? Jeg har læst at det kan give blødninger....

Jeg har selv haft en SA og en MA  i juni og sep sidste år... og det er sq ikk sjovt. Men jeg  for at der er positivt svar fra lægen på tirsdag.

Knus
Henriette

Anmeld

9. juli 2009

Moderator

Henriette72 skriver:

Hejsa

Først får du lige et stort

Selvfølgelig skal du have lov til at brokke dig. Det er da smadder irriterende at plet bløde midt i det hele. Tror du ikk det kan være fordi ægget sætter sig fast? Jeg har læst at det kan give blødninger....

Jeg har selv haft en SA og en MA  i juni og sep sidste år... og det er sq ikk sjovt. Men jeg  for at der er positivt svar fra lægen på tirsdag.

Knus
Henriette

Det er 3. måned jeg pletbløder... De 2 andre gange jeg har været gravid, der var intet... Jeg har intet blødt overhovedet...

Jeg håbede at det var det der med at ægget sætter sig fast, her de sidste 2 perioder... Men jeg tror slet ikke på noget mere.

Men jeg HÅBER selvfølgelig...

Problemet var jo at det var en grov omgang for kroppen der sidst... Jeg skulle jo først føde den, hvorefter jeg kom i narkose og fik en udskrabning... mmm... Derefter havde jeg smerter i et stykke tid,hvor jeg så blev scannet, for at tjekke om alt var i orden og det sagde hun at det var (selvom hun var jordens DUMMESTE SCANNINGS KO!!! ARGH)... Men altså - jeg kan bare ikke finde anden forklaring,men det kan jo være at lægen kan det...

Jeg skal selvfølgelig nok skrive, lige når jeg har snakket med lægen!!!!!

Anmeld

9. juli 2009

Moderator

Henriette72 skriver:

Jeg har selv haft en SA og en MA  i juni og sep sidste år... og det er sq ikk sjovt.

HVad er en MA?!... hmm... undskyld, hvis jeg spørger dumt!!!

Anmeld

9. juli 2009

MaleneG

HVad er en MA?!... hmm... undskyld, hvis jeg spørger dumt!!!

Det er en medicinsk abort i form af klinisk fjernelse af forsteret f.eks.

Anmeld

9. juli 2009

Henriette72

Zafir skriver:

Det er 3. måned jeg pletbløder... De 2 andre gange jeg har været gravid, der var intet... Jeg har intet blødt overhovedet...

Jeg håbede at det var det der med at ægget sætter sig fast, her de sidste 2 perioder... Men jeg tror slet ikke på noget mere.

Men jeg HÅBER selvfølgelig...

Problemet var jo at det var en grov omgang for kroppen der sidst... Jeg skulle jo først føde den, hvorefter jeg kom i narkose og fik en udskrabning... mmm... Derefter havde jeg smerter i et stykke tid,hvor jeg så blev scannet, for at tjekke om alt var i orden og det sagde hun at det var (selvom hun var jordens DUMMESTE SCANNINGS KO!!! ARGH)... Men altså - jeg kan bare ikke finde anden forklaring,men det kan jo være at lægen kan det...

Jeg skal selvfølgelig nok skrive, lige når jeg har snakket med lægen!!!!!

Øv, så er det bare ikk sjovt mere... Efter min udskrabning er min mens også blevet mærkelig. Den er begyndt at starte meget svagt... 2 dage med brunt udflåd( ja undskyld detaljerne) før den rigtig går igang, men det har jeg vænnet mig til nu....

Hvorfor skal man altid løbe ind i sådanne nogle idioter når man står i den triste situation?

Jeg var så en af de heldige. Jeg blev skannet på Slagelse sygehus og fik af vide at fosteret var dødt. Jeg valgte at tage hjem og tage de der piller, men blev indlagt næste aften. De to der havde skannet min var også dem der tog i mod mig næste aften. De stod også for udskrabningen og udskrivelsen. Nøj de var søde... Derfor har jeg også valgt at jeg skal bruge Slagelse sygehus næste gang jeg skal føde. Holbæk sygehus (som jeg hørte til) afviste mig da jeg ringede og sagde at jeg blødte, selvom jeg fortalte at jeg 3 mdr. forinden havde haft en spontan abort.... Idioter!!!

Knus 

Anmeld

9. juli 2009

Henriette72

MaleneG skriver:

Det er en medicinsk abort i form af klinisk fjernelse af forsteret f.eks.

Hmm jeg tror der er delte meninger om hvad MA er. Jeg har hørt at det står for Missed abortion, hvor fosteret dør, men kroppen ikke opfatter det, men stadig vokser. Det var hvad der skete for mig. Der gik 4 uger før vi fandt ud af det...

Anmeld

9. juli 2009

MaleneG

Henriette72 skriver:

Hmm jeg tror der er delte meninger om hvad MA er. Jeg har hørt at det står for Missed abortion, hvor fosteret dør, men kroppen ikke opfatter det, men stadig vokser. Det var hvad der skete for mig. Der gik 4 uger før vi fandt ud af det...

Okay tak for din rettelse
Jeg har altid fået af vide at det var en medicinsk abort, men kan godt se det andet lyder mere rigtigt

Anmeld

9. juli 2009

Moderator

Henriette72 skriver:

Øv, så er det bare ikk sjovt mere... Efter min udskrabning er min mens også blevet mærkelig. Den er begyndt at starte meget svagt... 2 dage med brunt udflåd( ja undskyld detaljerne) før den rigtig går igang, men det har jeg vænnet mig til nu....

Hvorfor skal man altid løbe ind i sådanne nogle idioter når man står i den triste situation?

Jeg var så en af de heldige. Jeg blev skannet på Slagelse sygehus og fik af vide at fosteret var dødt. Jeg valgte at tage hjem og tage de der piller, men blev indlagt næste aften. De to der havde skannet min var også dem der tog i mod mig næste aften. De stod også for udskrabningen og udskrivelsen. Nøj de var søde... Derfor har jeg også valgt at jeg skal bruge Slagelse sygehus næste gang jeg skal føde. Holbæk sygehus (som jeg hørte til) afviste mig da jeg ringede og sagde at jeg blødte, selvom jeg fortalte at jeg 3 mdr. forinden havde haft en spontan abort.... Idioter!!!

Knus 

AJ  Det lyder ikke godt at du blev afvist på holbæk sygehus

Det var på holbæk sygehus, at jeg skulle føde min lille, da den ikke kunne mere...

De var VIRKELIG søde...

Men da jeg kom til kontrolscanning, pga smerter, så sidder der en TYDELIGT gravid scanningsdame... Så er hun sådan: 'Nå, hvorfor er du ked af det???'... Og jeg forklarer hende at det jo nok tager et stykke tid at komme over det jeg har været igennem (SOM HUN UDEMÆRKET godt ved hvad er!!) også siger hun bare: 'Nå, hvorfor dog det?!?!'...

Jeg lå bare og GLOEDE på hende og tænkte: HVad siger damen?!... Elsker hun ikke barnet i hendes mave eller hvad?!..

Men jeg tror ikke man kan gardere sig mod tumper, uanset hvor man befinder sig desværre... 

Blødte du - og fandt så senere ud af at den var død eller???

Anmeld

9. juli 2009

Moderator

Henriette72 skriver:

Åh nej sikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.