Unfair : Ej undskyld mig, du er da ikke unfair ved at bede om børnebidrag fra ham af, han har hende 3 ud af 14 dage, og du skal sørge for tøj til hende plus betale hendes fritidsinteresserer når det kommer, og hendes forbrug, og hendes instution med mere. og han kan trække beløber fra, så i realiteten har han et barn for mellem 6 og 700 kr pr mdr. ja ud over det mad han fylder i hende de 3 dage han har hende. Jeg synes personligt at ikke bopælsforældre slipper meget billigt, en god flyverdragt koster da mere end 600 kr. et par gode støvler, og så videre. Kommer der briller senere, eller medicin, special sko med mere, så er det dig der hænger på den. Og så vil han pylre over de 6-700 kr pr mdr. Næææh du... du er på ingen måder unfair, han slipper meget meget billigt, man bliver sq ikke rig af de offentlige børnepenge man får, børn er ikke billige.
Tro mig, jeg har en dreng med en diagnose, og vi står og skal indkøbe en dyne til SEKS tusind kroner. For en skide dyne, den udgift hænger jeg på alene, faderen slipper med de 6-700 kr pr mdr, halv transport og mad til drengen når han er hos ham
Anmeld