Fuld mand i min baghave mens barn sover til middag!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

jeg synes ikke jeg har overreageret, synes det er grænseoverskridende at have en fremmed mand i haven mens min lille unge sover ude til middag.

Men det må da være ubehageligt for dig puhaa!! hørte de ikke at du var i bad?

Tja.... nu har jeg også haft alkoholikere i familien, så jeg tror jeg ser dem som harmløse, med mindre de render rundt med våben
Jeg er sgu mere bange for de "unge" der render rundt og er "ligeglade med andre". Det er jo helt sindsygt som man læser. f.eks. med hende den gravide der blev slået ned og sparket for 30.000kr

Jo de kunne godt hører mig, også derfor de prøvede at komme ind til mig. Men jeg sjovt når man tænker tilbage dengang var man ligeglad om man stod på gaden kun iført håndklæde i dag ville det være mit værste mareridt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hmm ...
Jeg tænker lidt, at han må være "spejder". Hvis du har set ham i området før, hvor han også virkede malplaceret, kan han måske godt være i færd med at tjekke huse ud. Hvor er folk hjemme midt på dagen. Hvor er det nemt at komme uset ind. osv.

Jeg mindes at der de sidste par år har været advarsler omkring fx tomme øldåser i hækken og en snor bundet om postkassen som afmærkning til senere indbrudssteder. Hold øje med "mærkninger" i nabolaget og vær glad for at du var hjemme, da han kom på "besøg".

åhh tak for din gode råd selvom det lyder uhyggeligt

Anmeld

24. juni 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

hold da op jeg er rystet!!!

Jeg sad i stuen mens min dejlig søn sov ude i barnevognen, lige pludselig kan jeg se en mand der går rundt i haven!!!!

jeg kommer straks ud og spørger hvem han er? han havde 2 dåser øl i hånden og snakket dårlig dansk, jeg var i panik og var vild bange

han sagde han kommer fra polen, jeg sagde at han skulle ud  fra min have men han forstod ikke særlig meget. jeg fulgte ham ud og han siger tak og vil kysse min hånd!!!  jeg siger nej og siger at han skal gå. Han går heldigvis og jeg ringer efter min mand og græder og græder.

Jeg blev så bange tænk hvis han vil gøre os noget ondt!!!

Nu kigger jeg i baghaven hvert sekund og kan ikke finde ro, hva nu hvis han kommer igen? hvorfor kom han?

Han var små fuld.

Jeg har set ham et par gange i området og jeg bor på et kæmpe stor villa kvarter, så hvorfor er det lige mig?

puha skulle lige ud med det!!!!

rolig nu...

Nu er den slags ikke unormalt hvor jeg bor....
Han har vel skulle pisse, set en ledig busk og har forvildet sig ind i din have. hvis han ville dig noget ondt, så havde han ikke fulgt med dig ud.

Jeg stod engang i min brusekabine og hørte en lyd..... råbte hallo, men ingen svarede... så jeg slog et håndklæde om mig og gik ud - med sæbe i håret, panda-makeup øjne og meget "nøgen"

der stod så en fremmed mand - sprit stiv og åd en sandwichi mit køkken.
Jeg bad ham i en hård tone om at gå ud af mit hjem... det gjorde han så, med lidt protester.. fandt senere ud af at det var underboens søn - og hold nu kæft han var flov over at han var gået forkert og havde forskrækket mig, svinet mit gulv til med salat og nå ja havde lukket mine katte ud

og ved du hvad? - han var sgu rigtig flink og slet ikke farlig...blot dum og fuld...og sulten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.