Fuld mand i min baghave mens barn sover til middag!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
12 svar
14 synes godt om
24. juni 2013

Anonym trådstarter

hold da op jeg er rystet!!!

Jeg sad i stuen mens min dejlig søn sov ude i barnevognen, lige pludselig kan jeg se en mand der går rundt i haven!!!!

jeg kommer straks ud og spørger hvem han er? han havde 2 dåser øl i hånden og snakket dårlig dansk, jeg var i panik og var vild bange

han sagde han kommer fra polen, jeg sagde at han skulle ud  fra min have men han forstod ikke særlig meget. jeg fulgte ham ud og han siger tak og vil kysse min hånd!!!  jeg siger nej og siger at han skal gå. Han går heldigvis og jeg ringer efter min mand og græder og græder.

Jeg blev så bange tænk hvis han vil gøre os noget ondt!!!

Nu kigger jeg i baghaven hvert sekund og kan ikke finde ro, hva nu hvis han kommer igen? hvorfor kom han?

Han var små fuld.

Jeg har set ham et par gange i området og jeg bor på et kæmpe stor villa kvarter, så hvorfor er det lige mig?

puha skulle lige ud med det!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg sad i stuen mens min dejlig søn sov ude i barnevognen, lige pludselig kan jeg se en mand der går rundt i haven!!!!

jeg kommer straks ud og spørger hvem han er? han havde 2 dåser øl i hånden og snakket dårlig dansk, jeg var i panik og var vild bange

han sagde han kommer fra polen, jeg sagde at han skulle ud  fra min have men han forstod ikke særlig meget. jeg fulgte ham ud og han siger tak og vil kysse min hånd!!!  jeg siger nej og siger at han skal gå. Han går heldigvis og jeg ringer efter min mand og græder og græder.

Nu kigger jeg i baghaven hvert sekund og kan ikke finde ro, hva nu hvis han kommer igen? hvorfor kom han?

Han var små fuld.

Jeg har set ham et par gange i området og jeg bor på et kæmpe stor villa kvarter, så hvorfor er det lige mig?

Hmm lyder meget mystisk. Enten er han fuld og forvildet sig derind.

Eller også er han på udgik efter tyvekoster

Ikke for at skræmme dig.

Anmeld

24. juni 2013

Dot D

Hvis han kommer igen, så ringer du bare 114 og beder dem eskortere ham bort...

Hvis du føler dig meget utryg og han evt bliver truende, så er det 112.

Håber han bliver væk

Anmeld

24. juni 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Han var små fuld.

Det lyder da ikke rart. 

Men mon ikke han bare er en harmløs og lidt sølle mand, der ikke rigtigt kan finde rundt i sin brandert?

Jeg tror ikke, du skal være nervøs. Folk med ondt i sinde møder sjældent op i påvirket tilstand, så jeg ville bestemt udelukke, at han var tyv eller lignende..

Men kan godt forstå, det slet, slet ikke er betryggende - især ikke når man har udesovende barn!

Ring til politiet, hvis han dukker op igen. Så må de jo forklare ham, hvad der er op og ned, - nu har du jo prøvet.

Anmeld

24. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Han var små fuld.

Altså nu kan det godt være at det er fordi jeg kommer fra et andet sted, men jeg synes godt nok det er at overreagere lidt
Men igen, vi har selvfølgelig alle oplevet forskellige ting, og er da ked af at du er blevet så bange, men synes du skulle prøve at tage det med ro

Hilsen en der som 16 årig var alene hjemme, og havde indbrud mens jeg var i bad, måtte flygte ud af badeværelse vinduet kun med håndklæde, da de prøvede at komme ind på badeværelset. -der skal en del til at ryste mig efterhånden

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hmm lyder meget mystisk. Enten er han fuld og forvildet sig derind.

Eller også er han på udgik efter tyvekoster

Ikke for at skræmme dig.

Han var på vej ind mod udestuen og da han så mig begyndt han at snakke og jeg forstod ikke ret meget. tænker også noget tyveri

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Hvis han kommer igen, så ringer du bare 114 og beder dem eskortere ham bort...

Hvis du føler dig meget utryg og han evt bliver truende, så er det 112.

Håber han bliver væk

åhh det gør jeg også, synes det var så ubehageligt

tak for hjælpen

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Det lyder da ikke rart. 

Men mon ikke han bare er en harmløs og lidt sølle mand, der ikke rigtigt kan finde rundt i sin brandert?

Jeg tror ikke, du skal være nervøs. Folk med ondt i sinde møder sjældent op i påvirket tilstand, så jeg ville bestemt udelukke, at han var tyv eller lignende..

Men kan godt forstå, det slet, slet ikke er betryggende - især ikke når man har udesovende barn!

Ring til politiet, hvis han dukker op igen. Så må de jo forklare ham, hvad der er op og ned, - nu har du jo prøvet.

Jeg synes ikke han var så fuld så jeg tror han ved hvad han har gang i, han blev også lidt chokeret da han så mig, for han siger tak og vil kysse min hånd osv. men håber selvfølgelig at det var tilfældigt og han kom forkert.

Sjovt nok jeg så ham i området i torsdags ude på en sti også med 2 dåser øl, han stod bare og hilste på mig, jeg synes det så lidt mærkeligt ud, hvad stod han og ventet på i stien, der er ingen bænk eller noget på stien

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Altså nu kan det godt være at det er fordi jeg kommer fra et andet sted, men jeg synes godt nok det er at overreagere lidt
Men igen, vi har selvfølgelig alle oplevet forskellige ting, og er da ked af at du er blevet så bange, men synes du skulle prøve at tage det med ro

Hilsen en der som 16 årig var alene hjemme, og havde indbrud mens jeg var i bad, måtte flygte ud af badeværelse vinduet kun med håndklæde, da de prøvede at komme ind på badeværelset. -der skal en del til at ryste mig efterhånden

jeg synes ikke jeg har overreageret, synes det er grænseoverskridende at have en fremmed mand i haven mens min lille unge sover ude til middag.

Men det må da være ubehageligt for dig puhaa!! hørte de ikke at du var i bad?

Anmeld

24. juni 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg synes ikke han var så fuld så jeg tror han ved hvad han har gang i, han blev også lidt chokeret da han så mig, for han siger tak og vil kysse min hånd osv. men håber selvfølgelig at det var tilfældigt og han kom forkert.

Sjovt nok jeg så ham i området i torsdags ude på en sti også med 2 dåser øl, han stod bare og hilste på mig, jeg synes det så lidt mærkeligt ud, hvad stod han og ventet på i stien, der er ingen bænk eller noget på stien

Hmm ...
Jeg tænker lidt, at han må være "spejder". Hvis du har set ham i området før, hvor han også virkede malplaceret, kan han måske godt være i færd med at tjekke huse ud. Hvor er folk hjemme midt på dagen. Hvor er det nemt at komme uset ind. osv.

Jeg mindes at der de sidste par år har været advarsler omkring fx tomme øldåser i hækken og en snor bundet om postkassen som afmærkning til senere indbrudssteder. Hold øje med "mærkninger" i nabolaget og vær glad for at du var hjemme, da han kom på "besøg".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.