Sko til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

LilleChelle

l.kjoeller skriver:

ja. når han begynder at rejse sig kan prewalkers være en fordel. min datter kunne dog bedre gå uden og vi gik fra dem igen de låste ankelen for meget. melton futter med skind under eller lignende er optimalt vil jeg mene

Øv at de låser anklen. 

Futter er nok mest optimalt til de små pus. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

DianaRJS

LilleChelle skriver:

Ja, hvornår og hvilke sko skal baby have på? 

vi købte først sko da han begyndte at vise tegn på at han ville til at gå... og self. den berømte Bundgård begyndersko

Anmeld

24. juni 2013

L&V

Det eneste man opnår ved at putte sko på sine unger før de selv ka gå er at gribe refleksen under fødderne ik forsvinder i tide og det gør det sværre at gå og stå.. Deres ankler ka os generes af sko hvis de får det på for tidligt.. Bare tær er det aller bedste og hvis det ik er muligt så helt bløde futter

Anmeld

24. juni 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Det eneste man opnår ved at putte sko på sine unger før de selv ka gå er at gribe refleksen under fødderne ik forsvinder i tide og det gør det sværre at gå og stå.. Deres ankler ka os generes af sko hvis de får det på for tidligt.. Bare tær er det aller bedste og hvis det ik er muligt så helt bløde futter

Så det bedste vil være hvis vi bare køber en masse strømper med skridsikre dutter under? 

Anmeld

24. juni 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Så det bedste vil være hvis vi bare køber en masse strømper med skridsikre dutter under? 

Ja det ville jeg absolut gøre.. Melton laver sådan nogle strømper de er super fine også bare tær for resten.. Der er jo fint vejr til det i tiden

Anmeld

24. juni 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Ja det ville jeg absolut gøre.. Melton laver sådan nogle strømper de er super fine også bare tær for resten.. Der er jo fint vejr til det i tiden

Ja - har godt kigget lidt på dem  

Må kigge lidt mere, og snakke med kæresten om at bassen skal have nogle i stedet for sko  

Anmeld

24. juni 2013

l.kjoeller

LilleChelle skriver:

Øv at de låser anklen. 

Futter er nok mest optimalt til de små pus. 

det var ihvertfald hvad vi oplevede. det var bundgaard vi brugte. dp sagde det samme. men der er til gengæld nok også mange der har oplevet de var gode

Anmeld

24. juni 2013

effie

som flere siger, strømpesokker der er skidskire.. eller lædderfutter..

eller allerbedst barefødder..

sko er slet slet ikke nødvendigt før de går sikkert.

Anmeld

24. juni 2013

AnthonsMor

LilleChelle skriver:

Det var det jeg tænkte. Han skulle jo helst ikke skade sig selv mere end højest nødvendigt. 

Hehe nej, de styrt kan godt være voldsomme nogle gange
Og er du i tvivl om, om han kan finde ud af at gå i sko, så tag ind og prøv nogen i en butik, og se hvordan det fungerer, kan han slet ikke gå ordentlig når han får dem på, så vent endelig lidt med at anskaffe dig et par Han kan jo nå at vokse en str. mere

Anmeld

24. juni 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Ja - har godt kigget lidt på dem  

Må kigge lidt mere, og snakke med kæresten om at bassen skal have nogle i stedet for sko  

Du ska i hvert fald nøje overveje om det er så nødvendigt med sko for det er bare overhovedet ik sundt for dem.. Er sikker på en hver fag person vil sige det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.