Sko til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
21 svar
7 synes godt om
24. juni 2013

LilleChelle

Ja, hvornår og hvilke sko skal baby have på? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Ullaen

Primært når de begynder at gå, gerne bløde sko/begyndersko eller læder hjemmesko.

De har bedst af, at lære at gå uden, men dette er upraktisk udendørs

Anmeld

24. juni 2013

LilleChelle

Ullaen skriver:

Primært når de begynder at gå, gerne bløde sko/begyndersko eller læder hjemmesko.

De har bedst af, at lære at gå uden, men dette er upraktisk udendørs

Så ind til de begynder at gå, skal de bare have nogle futter med læder under? 
Her vil han nemlig skøjte rundt på sine strømper, fordi vi har parketgulve overalt. 

Anmeld

24. juni 2013

Ullaen

LilleChelle skriver:

Her vil han nemlig skøjte rundt på sine strømper, fordi vi har parketgulve overalt. 

Ja helst, da de har en meget bedre fornemmelse/følelse i foden uden sko og dermed hurtigere lærer at placere foden rigtigt og holde balancen.

Det var i hvert fald rådet fra vores sp

Anmeld

24. juni 2013

LilleChelle

Ullaen skriver:

Ja helst, da de har en meget bedre fornemmelse/følelse i foden uden sko og dermed hurtigere lærer at placere foden rigtigt og holde balancen.

Det var i hvert fald rådet fra vores sp

Ja, okay. Det må jeg kigge på så  

Anmeld

24. juni 2013

AnthonsMor

LilleChelle skriver:

Ja, hvornår og hvilke sko skal baby have på? 

Når i nu har glatte gulve vil jeg anbefale, at du får nogle prewalkers, som har bløde såler, men med et tyndt lag gummi under bunden, så dit barn ikke skøjter rundt og ender med at gøre mere skade end gavn
Og når så dit barn går forholdsvis stabilt kan du putte rigtige sko på med faste såler

Anmeld

24. juni 2013

Team Putte

LilleChelle skriver:

Ida gør ikke selv endnu, men hun rejser sig og går langs ting.. Vi har købt sokker med skrid-sikre gummidutter under og de er altså rigtig gode på det glatte trægulv Udenfor har hun bundgaard pre-walkers som egentlig er en inde-kravlesko, men fungerer fint til det hun nu går rundt om sandkassen i vs

Anmeld

24. juni 2013

l.kjoeller

LilleChelle skriver:

ja. når han begynder at rejse sig kan prewalkers være en fordel. min datter kunne dog bedre gå uden og vi gik fra dem igen de låste ankelen for meget. melton futter med skind under eller lignende er optimalt vil jeg mene

Anmeld

24. juni 2013

LilleChelle

Martsbaby skriver:

Når i nu har glatte gulve vil jeg anbefale, at du får nogle prewalkers, som har bløde såler, men med et tyndt lag gummi under bunden, så dit barn ikke skøjter rundt og ender med at gøre mere skade end gavn
Og når så dit barn går forholdsvis stabilt kan du putte rigtige sko på med faste såler

Det var det jeg tænkte. Han skulle jo helst ikke skade sig selv mere end højest nødvendigt. 

Anmeld

24. juni 2013

LilleChelle

Team Putte skriver:

Ida gør ikke selv endnu, men hun rejser sig og går langs ting.. Vi har købt sokker med skrid-sikre gummidutter under og de er altså rigtig gode på det glatte trægulv Udenfor har hun bundgaard pre-walkers som egentlig er en inde-kravlesko, men fungerer fint til det hun nu går rundt om sandkassen i vs

Ja, det var da egentlig en god idé. 

Vi har strømpebukser med dupper på - og de er egentlig ret gode, så det giver jo godt mening med strømper også :p 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.