Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heidi prettyface hansen skriver: hej min søn gjorde det os efter kejsersnit. så vi blev henvist til kiropraktor og fik afvide han var låst i nakken så havde fået en favorit side. vi fik afvide vi sulle lægge ham på ventre side når han skulle sove så han sku kæmpe med at kigge til højre og det hjalp rigtigt meget. også aktiverede jeg ham bare mere til ventrer forksempel fik ham til at dreje til ventre ved at drille ham lidt med sut/flasken så han kunne lide at kigge til ventere
hej
min søn gjorde det os efter kejsersnit.
så vi blev henvist til kiropraktor og fik afvide han var låst i nakken så havde fået en favorit side. vi fik afvide vi sulle lægge ham på ventre side når han skulle sove så han sku kæmpe med at kigge til højre og det hjalp rigtigt meget.
også aktiverede jeg ham bare mere til ventrer forksempel fik ham til at dreje til ventre ved at drille ham lidt med sut/flasken så han kunne lide at kigge til ventere
Ok - overvejer at tage ham til en kiropraktor bare for at få vished om der er noget der er låst el. om det er fordi jeg haar stimuleret ham for meget til kun den ene side...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kinie skriver: Ok det må jeg prøve. sundhedsplejersken sagde også jeg sku træne at han hang med hovedet nedaf - det er dog lidt grænseoverskridende synes jeg, men måske jeg bare skal vende mig til det.
Ok det må jeg prøve. sundhedsplejersken sagde også jeg sku træne at han hang med hovedet nedaf - det er dog lidt grænseoverskridende synes jeg, men måske jeg bare skal vende mig til det.
kinie skriver: Ok - overvejer at tage ham til en kiropraktor bare for at få vished om der er noget der er låst el. om det er fordi jeg haar stimuleret ham for meget til kun den ene side...
er som en rigtigt god ide vi blev henvist af su som henviste til en fyss som så henviste os til kir
Jeg vil foreslå at prøve en Kranio Sekral Terapeut, det har vi fået til begge vores og det er stille og roligt uden nogle knæk og bræk. Virkelig effektivt....går også selv til behandling i ny og næ bare for velværets skydl.
(august) skriver: Jeg vil foreslå at prøve en Kranio Sekral Terapeut, det har vi fået til begge vores og det er stille og roligt uden nogle knæk og bræk. Virkelig effektivt....går også selv til behandling i ny og næ bare for velværets skydl.
Jeg har ikke rogtog erfaring med cranio sakral - men kan du evt anbefale en terapeut?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128