boligråd....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

DianaRJS

Pikku Myy skriver:

I kunne også kombinere soveværelse og stue. Eller have tvillingerne hos jer det første år eller to. Ved sidste mulighed bliver I selvfølgelig nødt til at finde en ny bolig igen, men det vil da give jer en del tid at løbe på, så I kan finde den helt perfekte løsning...

jah men tænekr nu jeg gerne vil have noget jeg kan blive boende i, til jeg en dag kan købe hus....

og at skulle flytte igen om 2 år synes jeg ikke rigtig er holdbart :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

channie-g

DianaRJS skriver:

bor i Midtjylland.

søger i omegnen af Bording...

der er ofte huse til leje i Pårup hvis det er ?

Anmeld

24. juni 2013

Enirt

DianaRJS skriver:

Sagen er den at min kæreste og jeg bor hver for sig...

jeg bor pt. hos mine forældre pga brand i min gamle lejlighed skyldet en kortslutning i emhætten, så jeg ikke turde bo der mere.... deres boliger var simpelthen FOR brandsikre dvs. INGEN registrede der var brand før jeg selv fik det slukket og åbnet vinduer så røgen kunne trække ud... så turde sådan set ikke bo der mere... derfor flyttede jeg hjem til mine forældre, drengene flyttede børnehave da vi var rigtig utilfredse med den anden, og det var en kamp at få Andreas (4,10 år) i børnehave om morgenen, de bebrejdede dog mig, og sagde det måtte være hjemme. men så ville der jo i mine øjne være problemer med at få ham med hjem og ikke afsted... i hvert fald...

jeg står nu og skal have fundet noget andet da jeg jo venter tvillinger, kæresten står i hussalg og derfor vil vi ikke flytte ud til ham... MEN der er bare INTET og mener virkelig INTET til leje der er stort nok alt der i denne her by er 3 værelses og det er ikke stort nok til en familie på snart 6. så enten skal jeg blive boende her med 4 børn og det går jo bare ikke.. og vil ikke til at flytte drengene ud af en børnehave endnu en gang...

Hvad ville i gøre i sådan en situation????

skal siges graviditeten var på INGEN plan planlagt, men sket er sket, og så må vi tage det med!

Jeg googlede det her: lejlighed herning til leje

Der fandt jeg bl.a. den her side som har nogle 5 vær. lejligheder. Det kunne måske være værd at kigge på?

http://www.lejebolig.dk/lejebolig/1290361/5-vaerelses-bolig-paa-111-m2

http://www.boligstedet.dk/cms/bolig-istandsat-murmestervilla-147852.html

Anmeld

24. juni 2013

DianaRJS

channie-g skriver:

der er ofte huse til leje i Pårup hvis det er ?

synes bare når jeg har søgt på nettet har jeg bare INTET kunne finde...

Anmeld

24. juni 2013

Pikku Myy

DianaRJS skriver:

jah men tænekr nu jeg gerne vil have noget jeg kan blive boende i, til jeg en dag kan købe hus....

og at skulle flytte igen om 2 år synes jeg ikke rigtig er holdbart :/

Det kan jeg sagtens forstå, men I lyder ret desperate, så måske ville den bedste løsning være at finde noget midlertidigt, så I kan få tid til at finde det perfekte. Alternativet kan jo være at I slet ikke finder noget ...

Anmeld

24. juni 2013

DianaRJS

Pikku Myy skriver:

Det kan jeg sagtens forstå, men I lyder ret desperate, så måske ville den bedste løsning være at finde noget midlertidigt, så I kan få tid til at finde det perfekte. Alternativet kan jo være at I slet ikke finder noget ...

vi er også desperate, men ville ikke have Råd til at skulle flytte igen om noget tid, er studerende... så det er lidt begrænset hvad jeg har at tage fra til indskud...

Anmeld

24. juni 2013

Enirt

DianaRJS skriver:

bor i Midtjylland.

søger i omegnen af Bording...

Nåede ikke lige at se din by, så bare du skulle føde i herning og troede derfor du boede der

Anmeld

24. juni 2013

DianaRJS

Enirt skriver:

Nåede ikke lige at se din by, så bare du skulle føde i herning og troede derfor du boede der

hahaa stalker

ej men ja bor i bording.... og vil jo self helst gerne blive her omkring...

og er nok lidt dårlig til at gå på kompromis hvad angår bolig, da jeg jo helst gerne vil have noget jeg ikke bliver træt af at bo i ...

Anmeld

24. juni 2013

M&F&C

Hvis du har svært ved at finde en 5 værelses - hvad så med en 4 værelses? Så har du et værelse til hver af de store og et værelse til tvillingerne

Min kæreste havde en flot chaiselong sofa fra IKEA som kunne laves om til en seng til at stå i hans stue, da han boede i en 2 værelses med børn der skulle have eget værelse.

Det lyder ikke som en umulig løsning - og som stor familie må man jo tilpasse sig lidt .... det kender jeg alt til

Anmeld

24. juni 2013

DianaRJS

M&F skriver:

Hvis du har svært ved at finde en 5 værelses - hvad så med en 4 værelses? Så har du et værelse til hver af de store og et værelse til tvillingerne

Min kæreste havde en flot chaiselong sofa fra IKEA som kunne laves om til en seng til at stå i hans stue, da han boede i en 2 værelses med børn der skulle have eget værelse.

Det lyder ikke som en umulig løsning - og som stor familie må man jo tilpasse sig lidt .... det kender jeg alt til

er desværre bare en af dem der har det lidt sådan at en seng er en seng og i den seng er der ikke andre der skal være for der laver jeg ting der ikke vedkommer dem, og hvis den så skulle være i en stue ville alle sidde i den  og ville jeg ikke have det godt med.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.