boligråd....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
20 svar
2 synes godt om
24. juni 2013

DianaRJS

Sagen er den at min kæreste og jeg bor hver for sig...

jeg bor pt. hos mine forældre pga brand i min gamle lejlighed skyldet en kortslutning i emhætten, så jeg ikke turde bo der mere.... deres boliger var simpelthen FOR brandsikre dvs. INGEN registrede der var brand før jeg selv fik det slukket og åbnet vinduer så røgen kunne trække ud... så turde sådan set ikke bo der mere... derfor flyttede jeg hjem til mine forældre, drengene flyttede børnehave da vi var rigtig utilfredse med den anden, og det var en kamp at få Andreas (4,10 år) i børnehave om morgenen, de bebrejdede dog mig, og sagde det måtte være hjemme. men så ville der jo i mine øjne være problemer med at få ham med hjem og ikke afsted... i hvert fald...

jeg står nu og skal have fundet noget andet da jeg jo venter tvillinger, kæresten står i hussalg og derfor vil vi ikke flytte ud til ham... MEN der er bare INTET og mener virkelig INTET til leje der er stort nok alt der i denne her by er 3 værelses og det er ikke stort nok til en familie på snart 6. så enten skal jeg blive boende her med 4 børn og det går jo bare ikke.. og vil ikke til at flytte drengene ud af en børnehave endnu en gang...

Hvad ville i gøre i sådan en situation????

skal siges graviditeten var på INGEN plan planlagt, men sket er sket, og så må vi tage det med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

esioul

DianaRJS skriver:

jeg bor pt. hos mine forældre pga brand i min gamle lejlighed skyldet en kortslutning i emhætten, så jeg ikke turde bo der mere.... deres boliger var simpelthen FOR brandsikre dvs. INGEN registrede der var brand før jeg selv fik det slukket og åbnet vinduer så røgen kunne trække ud... så turde sådan set ikke bo der mere... derfor flyttede jeg hjem til mine forældre, drengene flyttede børnehave da vi var rigtig utilfredse med den anden, og det var en kamp at få Andreas (4,10 år) i børnehave om morgenen, de bebrejdede dog mig, og sagde det måtte være hjemme. men så ville der jo i mine øjne være problemer med at få ham med hjem og ikke afsted... i hvert fald...

jeg står nu og skal have fundet noget andet da jeg jo venter tvillinger, kæresten står i hussalg og derfor vil vi ikke flytte ud til ham... MEN der er bare INTET og mener virkelig INTET til leje der er stort nok alt der i denne her by er 3 værelses og det er ikke stort nok til en familie på snart 6. så enten skal jeg blive boende her med 4 børn og det går jo bare ikke.. og vil ikke til at flytte drengene ud af en børnehave endnu en gang...

skal siges graviditeten var på INGEN plan planlagt, men sket er sket, og så må vi tage det med!

Søger du både privat og i boligforeninger?

Ja det andet er nok ikke holdbart i længden

Anmeld

24. juni 2013

DianaRJS

esioul skriver:

Søger du både privat og i boligforeninger?

Ja det andet er nok ikke holdbart i længden

søger begge...

desværre ligger problemet jo nok lidt i at jeg helst gerne vil have en 5 værelses, de 2 store får jeg desværre ALDRIG til at dele et værelse.... så ville være synd og skam at flytte i en 4 værelses hvor de ville være nødt til det, for så at finde ud af det ikke fungere...

hvorimod Tvillingerne jo sagtens ville kunne dele, da de vil være vant til det fra starten af....

men der er bare INTET og er ved at blive så frustreret

også fordi at bo hjemme ikke lige er en dans på roser... det er 2 selvstændige familier der er flyttet sammen.. og det fungere jo bare slet ikke...!

Anmeld

24. juni 2013

esioul

DianaRJS skriver:

søger begge...

desværre ligger problemet jo nok lidt i at jeg helst gerne vil have en 5 værelses, de 2 store får jeg desværre ALDRIG til at dele et værelse.... så ville være synd og skam at flytte i en 4 værelses hvor de ville være nødt til det, for så at finde ud af det ikke fungere...

hvorimod Tvillingerne jo sagtens ville kunne dele, da de vil være vant til det fra starten af....

men der er bare INTET og er ved at blive så frustreret

også fordi at bo hjemme ikke lige er en dans på roser... det er 2 selvstændige familier der er flyttet sammen.. og det fungere jo bare slet ikke...!

Hvis det er så umuligt ville jeg kigge efter bolig hvor de store ku få hver deres værelse og tvillingerne deles.

Så er mulighederne større og i kan få bygget en tryg hverdag op i jeres nye bolig inden de små kommer.

Anmeld

24. juni 2013

Chili

DianaRJS skriver:

Hvor i landet bor du/søger du?

Anmeld

24. juni 2013

DianaRJS

esioul skriver:

Hvis det er så umuligt ville jeg kigge efter bolig hvor de store ku få hver deres værelse og tvillingerne deles.

Så er mulighederne større og i kan få bygget en tryg hverdag op i jeres nye bolig inden de små kommer.

er også det vi kigger efter... altså en 5 værelses...

3 børneværelse og 1 sove værelse og stue self.

men ork nogen gange fortryder man virkelig man er flyttet til en "bondeby"

Anmeld

24. juni 2013

DianaRJS

Chili skriver:

Hvor i landet bor du/søger du?

bor i Midtjylland.

søger i omegnen af Bording...

Anmeld

24. juni 2013

Pikku Myy

DianaRJS skriver:

er også det vi kigger efter... altså en 5 værelses...

3 børneværelse og 1 sove værelse og stue self.

men ork nogen gange fortryder man virkelig man er flyttet til en "bondeby"

I kunne også kombinere soveværelse og stue. Eller have tvillingerne hos jer det første år eller to. Ved sidste mulighed bliver I selvfølgelig nødt til at finde en ny bolig igen, men det vil da give jer en del tid at løbe på, så I kan finde den helt perfekte løsning...

Anmeld

24. juni 2013

wamse

Min kæreste flytter her ned om 2 mdr, og han har hans tvillinger hver anden weekend. Jeg har en hjemmeboende datter også. Så vi giver alle 3 et værelse hver, og så køber vi en sovesofa til os til stuen 

Det er sådan vi har valgt at gøre det, når vi synes at børnene skal have et værelse hver. 

Anmeld

24. juni 2013

Chili

DianaRJS skriver:

bor i Midtjylland.

søger i omegnen af Bording...

Når okay
Kender kun til tingene og boliger på sjælland, det er måske lidt langt væk

Held og lykke med søgningen og din store familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.