Barns fars kæreste smidt medicin ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Okay det lyder da underligt hun smider det ud, og ikke noget hun skulle blande sig i når de kun har kendt hinanden i en måned

Ville lige tage en snak med dit barns far igen, for det kan ikke være rigtigt at i skal betale nyt medicin, når HANS nye kæreste smider det ud. 

Han bliver bare sur og kalder mig en masse grimt i mobilen, så nu ringer jeg og snakker med statsforvaltningen igen imorgen, da han ikke kan se det fra andre punkter end sin egen :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

Fuldstændig ligegyldigt, hun har smidt medicinen ud, hun betaler ny. 

Jeg kan allerede mærke aggresionerne komme op i mig .

hvad fanden bilder hun sig ind at smide så vigtig en medicin ud. 

Præcis er også sur, og har talt pænt til ham, og sagt de skal betale, men han mener ikke de skal betale, og er nu gået han på at han sagde en masse grimt i telefonen før om mig..

Anmeld

23. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

Nej, faren har ikke betalt noget for hende endnu, jeg får ting hjem i stykker og hvis jeg spørger hvornår det er gået i stykker så er det hvertfald ikke ved ham..

Så langt tænker han ikke, han ringede endda fredag aften og spurgte om han måtte give hende hostesaft :/

så havde jeg nok snakket med nogen, om reglerne for når pigen er hos sin far.

ved ikke om han har haft hende på ferie... hvad hvis han tager hende, lad os sige til sverige om lørdagen, søndag morgen går hendes sko i stykker og de kommer først hjem torsdag. har han så tænkt sig at hun skal gå uden sko ind til da? Den holder jo ikke.
og hans kæreste skal bare holde fingerne fra din datters medicin... det er ikke hendes ansvar at holde styr på det. jeg var blevet gal. medicin er ikke som at gå ud og købe en liter mælk.

jeg havde taget snak med ham og hvis han ikke kan forstå hvordan det er at have et barn, ville jeg gå videre, så han ved at det ikke er dig der skal betale alt, bare fordi at din datter bor hos dig.
når man har barnet betaler man. utroligt at han ikke får dig til at betale maden også.

Anmeld

23. juni 2013

Swerg

Anonym skriver:

Præcis er også sur, og har talt pænt til ham, og sagt de skal betale, men han mener ikke de skal betale, og er nu gået han på at han sagde en masse grimt i telefonen før om mig..

Hold kæft det lyder uansvarligt fra farens side af. 

Kæmpe kram til dig

Anmeld

23. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Han bliver bare sur og kalder mig en masse grimt i mobilen, så nu ringer jeg og snakker med statsforvaltningen igen imorgen, da han ikke kan se det fra andre punkter end sin egen :/

God ide! 

Anmeld

23. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Min datter er idag kommet hjem fra sin far, og han fortæller mig at hans kæreste har smidt vores datters medicin ud, fordi hun mente det var for gammelt ( købte det for 1,5 månede siden, det er astma medicin), både mig og min kæreste blev meget forarget over hun kunne finde på det..

Er det okay at smide medicinen ud uden jeg ved det?
på selve kassen medicinen var i, der er der stadig næsten et år til udløbsdato, så kan ikke få det til at skal være sandt at den skulle være gået over..

astma medicin kan holde sig et år....

hun brude skamme sig... og så må du sige til dit barns far de skal betale for en ny.....

Anmeld

23. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Min datter er idag kommet hjem fra sin far, og han fortæller mig at hans kæreste har smidt vores datters medicin ud, fordi hun mente det var for gammelt ( købte det for 1,5 månede siden, det er astma medicin), både mig og min kæreste blev meget forarget over hun kunne finde på det..

på selve kassen medicinen var i, der er der stadig næsten et år til udløbsdato, så kan ikke få det til at skal være sandt at den skulle være gået over..

Hmmmm hun bliver jo bare nød til at købe det igen

Anmeld

23. juni 2013

gokkelok

Der er en form for astma medicin der kun kan holde sig en måned efter åbning. Hvilken medicin brugte dit barn?

Men det er fandme noget underligt, at smide andres astma medicin ud, når det er så vigtigt for helbredet 

Anmeld

23. juni 2013

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Ej det er da absolut ikke okay, det er nok bare mig men jeg var blevet sur, og jeg havde konfronteret hende. For det første er astma en alvorlig sygdom, og for det andet skal hun ikke gøre noget lignende uden at rådgive sig med den person der har købt medicinen (dvs. dig!).
Jeg syntes hun burde skamme sig!

Anmeld

23. juni 2013

Victoriasmor88

Nu er det først og fremmest ikke al astmamedicin der kan holde sig i et år. For det andet aner jeg ikke hvilken baggrund farens kæreste har, men jeg er sygeplejerske og hvis mit barn eller bonusbarn som iøvrigt begge har astma skulle tage sin medicin fra et inhalationsdevice der enten ikke var opbevaret ordentligt, ikke var rengjort eller andet, så er det mit ansvar som den VOKSNE at de ikke tager noget der kan være skadeligt..... Hvis jeg havde været dit barns bonusmor havde jeg dog aldrig smidt medicinen ud, men istedet given den med hjem igen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.