Barns fars kæreste smidt medicin ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
22 svar
16 synes godt om
23. juni 2013

Anonym trådstarter

Min datter er idag kommet hjem fra sin far, og han fortæller mig at hans kæreste har smidt vores datters medicin ud, fordi hun mente det var for gammelt ( købte det for 1,5 månede siden, det er astma medicin), både mig og min kæreste blev meget forarget over hun kunne finde på det..

Er det okay at smide medicinen ud uden jeg ved det?
på selve kassen medicinen var i, der er der stadig næsten et år til udløbsdato, så kan ikke få det til at skal være sandt at den skulle være gået over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Min datter er idag kommet hjem fra sin far, og han fortæller mig at hans kæreste har smidt vores datters medicin ud, fordi hun mente det var for gammelt ( købte det for 1,5 månede siden, det er astma medicin), både mig og min kæreste blev meget forarget over hun kunne finde på det..

på selve kassen medicinen var i, der er der stadig næsten et år til udløbsdato, så kan ikke få det til at skal være sandt at den skulle være gået over..

Det er ikke okay. Ville da nok lige sige til hende, at det behøver hun ikke en anden gang. Derudover burde hun betale nyt medicin til din datter. 

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Det er ikke okay. Ville da nok lige sige til hende, at det behøver hun ikke en anden gang. Derudover burde hun betale nyt medicin til din datter. 

Har ikke mødt kæresten endnu, da de kun har været sammen i en lille månede, og har sagt til faren at han skal dække medidinen, men det mener han bestemt ikk de skal

Anmeld

23. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

nej det er ikke i orden. man smider kun ting ud der er udløbet eller tomt...

Jeg havde forlangt at hun købte noget nyt, det gør man jo når man smider det ud.

Anmeld

23. juni 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Hmm... Eftersom du har kassen med udløbsdatoen (som ikke er overskredet) vil jeg mene det er hendes fejl, og så retter hun selvfølgelig bare op på det ved at købe ny medicin til din datter

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Hmm... Eftersom du har kassen med udløbsdatoen (som ikke er overskredet) vil jeg mene det er hendes fejl, og så retter hun selvfølgelig bare op på det ved at købe ny medicin til din datter

De mener ikke det er dem der skal betale for en ny, men mig..

Anmeld

23. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

Har ikke mødt kæresten endnu, da de kun har været sammen i en lille månede, og har sagt til faren at han skal dække medidinen, men det mener han bestemt ikk de skal

nej hun skal, for det var hende der smed den ud.
Hvis barnets sko går i stykker, mens hun er hos dem, køber de vel også nye...

hvad hvis pigen havde fået et astma anfald og så havde hun smidt helt brugbar medicin ud?

Anmeld

23. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Okay det lyder da underligt hun smider det ud, og ikke noget hun skulle blande sig i når de kun har kendt hinanden i en måned

Ville lige tage en snak med dit barns far igen, for det kan ikke være rigtigt at i skal betale nyt medicin, når HANS nye kæreste smider det ud. 

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

nej hun skal, for det var hende der smed den ud.
Hvis barnets sko går i stykker, mens hun er hos dem, køber de vel også nye...

hvad hvis pigen havde fået et astma anfald og så havde hun smidt helt brugbar medicin ud?

Nej, faren har ikke betalt noget for hende endnu, jeg får ting hjem i stykker og hvis jeg spørger hvornår det er gået i stykker så er det hvertfald ikke ved ham..

Så langt tænker han ikke, han ringede endda fredag aften og spurgte om han måtte give hende hostesaft :/

Anmeld

23. juni 2013

Swerg

Anonym skriver:

Fuldstændig ligegyldigt, hun har smidt medicinen ud, hun betaler ny. 

Jeg kan allerede mærke aggresionerne komme op i mig .

hvad fanden bilder hun sig ind at smide så vigtig en medicin ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.