hvad tid går i, i seng om aftenen? (forældre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2013

Koen.

PrincessTanja skriver:

OFFTOPIC - men må jeg lige spørge hvad det der fjernstudie er for noget? Lyder interessant.

/Tanja.

Ja da

Jeg læser hf enkelt fag via fjernstudie, detgør bare at jeg kan læse hjemmefra (enkelte fag kan kræve man skal møde op ind imellem) du kan få su ligesom ved alm studier ovs er rigtig glad for det da det giver mig mere tid til ungerne!

Du kan læse mere her: www.vuc.nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

annec

Three little steps skriver:

Vi er kommet ind i en ond periode, hvor vi går i seng klokken 2 om natten  når børnene er lagt i seng nyder vi forældretiden og så går tiden bare hurtigt..

Hvornår går i, i seng om aftenen?

og hvad tid blivr jeres børn lagt ind?

Mellem 22 og 23 :-)

Anmeld

23. juni 2013

Nea85

Her bliver vores datter puttet kl. 19, men det sidste lange stykke tid har hun været rigtig svær at få til at sove og er ofte først faldet i søvn ved 21-22-tiden.

Jeg går senest i seng kl. 23, da jeg skal op 5.40 om næste morgen

Anmeld

23. juni 2013

Chevro

Vi er kommet ind i en ond periode, hvor vi går i seng klokken 2 om natten  når børnene er lagt i seng nyder vi forældretiden og så går tiden bare hurtigt..

Elsker en god film om aftenen :-) Så desværre bliver det alt for sent! Hehe

Anmeld

24. juni 2013

Annette A

Kender godt det med at man nyder alenetiden og så kan klokken godt rende derudaf.

Vores ældste på 10 år kommer i hverdagene i seng kl. 20 og i weekenderne 21, den mellemste på 21 mdr. er i seng 18.30 hver dag og den yngste på 6 mdr sover mellem 20-21 og så går vi i seng som hovedregel senest kl 23, men det er da sket den blir mere. De står alle sammen op mellem 6-7 og jeg personligt kan godt bruge 8 timers søvn for at føle mig udhvilet, så det duer ikke at komme for sent i seng.

Men det jo ikke altid det går, som det bør gøres.

Anmeld

24. juni 2013

MorDk

Lyder hyggelig med så meget forældretid *S* Hvad laver I så  hehe

Her går vi i seng mellem kl.21-23

Anmeld

24. juni 2013

Majbrit P

MorDk skriver:

Lyder hyggelig med så meget forældretid *S* Hvad laver I så  hehe

Her går vi i seng mellem kl.21-23

Manden spiller og jeg ser for det meste tøsefilm og hygger med en god bog og snolder 

Anmeld

24. juni 2013

MetteS81

Ella kommer i seng kl. 20 og jeg er oppe til 23 ca..der går jeg somregel død  min kæreste kan godt være oppe til 24...

Anmeld

24. juni 2013

L&V

Laura bliver puttet 19.30-20.00 og vi går senest i seng kl 22. Jeg er højgravid og mega træt og min mand står op før fanden får sko på så vi har brug for søvn

Anmeld

24. juni 2013

AnnaK89

Carolina kommer i seng mellem 18.30-19.30, Lærke omkring kl 20. Og vi forældre går i seng mellem 21-23, det svinger lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.