hvad tid går i, i seng om aftenen? (forældre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2013

FruStolpe

Three little steps skriver:

Vores datter kommer i seng ca 19:30. Jeg går som regel op ved 22 tiden, og skal op kl 5. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

helle85

Vi er kommet ind i en ond periode, hvor vi går i seng klokken 2 om natten  når børnene er lagt i seng nyder vi forældretiden og så går tiden bare hurtigt..

Hvornår går i, i seng om aftenen?

og hvad tid blivr jeres børn lagt ind?

Freja kommer i seng mellem kl 18:30-19 (ved godt det er tidligt men hun falder i søvn med det samme)

lucas skal være i sen senest kl 20 men han siger til kl 19 at han vil sove

og jeg gå jeg i seng kl 21- 22 ca også læser jeg eller spiller på tlf i ca ½ time (manden arbejder aften og er først hjemme 23:30)

Anmeld

23. juni 2013

Clisolka

Vi er kommet ind i en ond periode, hvor vi går i seng klokken 2 om natten  når børnene er lagt i seng nyder vi forældretiden og så går tiden bare hurtigt..

Hvornår går i, i seng om aftenen?

og hvad tid blivr jeres børn lagt ind?

Vi forældre går senest i seng kl. 23 på en hverdag - jeg skal op 5.30 på arbejde, så skal jeg have en chance for at komme op, så skal jeg ikke senere i seng 

Isabella bliver lagt imellem 18-19.30, alt efter hvor træt hun er 

Anmeld

23. juni 2013

NinaNymannMadsen

vi går i seng mellem 21-22.

børnene kommer i seng mellem 18-19 alt efter hvor trætte de er og hvad de har lavet hele dagen.

de står typisk op mellem 5:30 og 7:30

vi har så intet at skulle nå så det er bare op når børnene vækker os.

farmand er invalidepensionist og jeg er gået på sommerferie fra skolen og leder efter læreplads

Anmeld

23. juni 2013

Laulund87

Datteren kommer i seng kl 18.30 og sover med det samme. Vi går i seng mellem 22-00 så der er masser af voksentid

Anmeld

23. juni 2013

Maja88

Her bliver hun puttet mellem 17-18.45 stykker.. 

Og så gpr vi i seng på hverdage mellem 21-22

Anmeld

23. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mine unger kommer i seng mellem 19. og 19.30, og jeg går oftest i seng ved midnatstid - så god tid til afslapning for mig

Anmeld

23. juni 2013

dukke

Vi går i seng mellem 1 og 2 og op igen kl 6

Anmeld

23. juni 2013

MortilElias2010

Elias bliver almindeligvis puttet til natten mellem 19-20 med godnatsang og godnathistorie. Min mand går oftest i seng ved 22-23tiden. Han er morgenmenneske, så vågner med fuglene. Jeg går normalvis i seng efter 23. - men kan også blive oppe til 2 hvis jeg bliver opslugt af Criminal Minds og Special Victims Unit eller videoer på youtube - ja eller Hay Day  Jeg er B-menneske. 

Anmeld

23. juni 2013

PrincessTanja

Tanja. skriver:

22-23 tiden i hverdagen, læser fjernstudie så behøver ikke ud af fjerene før 6.30 (eller når ungerne vækker mig haha)

OFFTOPIC - men må jeg lige spørge hvad det der fjernstudie er for noget? Lyder interessant.

/Tanja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.