Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Three little steps skriver:
Vores datter kommer i seng ca 19:30. Jeg går som regel op ved 22 tiden, og skal op kl 5. :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Three little steps skriver: Vi er kommet ind i en ond periode, hvor vi går i seng klokken 2 om natten når børnene er lagt i seng nyder vi forældretiden og så går tiden bare hurtigt.. Hvornår går i, i seng om aftenen? og hvad tid blivr jeres børn lagt ind?
Vi er kommet ind i en ond periode, hvor vi går i seng klokken 2 om natten når børnene er lagt i seng nyder vi forældretiden og så går tiden bare hurtigt..
Hvornår går i, i seng om aftenen?
og hvad tid blivr jeres børn lagt ind?
Vi forældre går senest i seng kl. 23 på en hverdag - jeg skal op 5.30 på arbejde, så skal jeg have en chance for at komme op, så skal jeg ikke senere i seng
Isabella bliver lagt imellem 18-19.30, alt efter hvor træt hun er
Datteren kommer i seng kl 18.30 og sover med det samme. Vi går i seng mellem 22-00 så der er masser af voksentid
Her bliver hun puttet mellem 17-18.45 stykker..
Og så gpr vi i seng på hverdage mellem 21-22
Elias bliver almindeligvis puttet til natten mellem 19-20 med godnatsang og godnathistorie. Min mand går oftest i seng ved 22-23tiden. Han er morgenmenneske, så vågner med fuglene. Jeg går normalvis i seng efter 23. - men kan også blive oppe til 2 hvis jeg bliver opslugt af Criminal Minds og Special Victims Unit eller videoer på youtube - ja eller Hay Day Jeg er B-menneske.
Tanja. skriver: 22-23 tiden i hverdagen, læser fjernstudie så behøver ikke ud af fjerene før 6.30 (eller når ungerne vækker mig haha)
22-23 tiden i hverdagen, læser fjernstudie så behøver ikke ud af fjerene før 6.30 (eller når ungerne vækker mig haha)
OFFTOPIC - men må jeg lige spørge hvad det der fjernstudie er for noget? Lyder interessant.
/Tanja.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128