20½ måneders charme (Megalang update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

StudPsyk

Line&Mike skriver:

Sikke en dejlig opdate! Og hvor er hun da bare charmerende - de chokoladebrune øjne, hendes krøller, og så det smil

Og så hun lyder hun jo til at være en super god storesøster!

Haha, jeg tænkte også lige over den højde - hun ville godt nok blive høj så hvis hun allerede var 92 cm! Man siger jo, at den højde børn har som to-årig, er halvdelen af den højde de får som voksne, sådan cirka, og Rose er jo ikke engang 2 år endnu. Så omkring 190 cm Rose når hun er voksen, det ville være vildt, hehe

Tak skal du have!

Haha ja, den har jeg altså også studset over For Lars er asiater, og de er jo i sagens natur ikke ret høje, og jeg er 170 cm, så jeg kunne bare ikke forstå hvor den højde kom fra Med den nuværende højde kommer det nok til at passe med hun bliver omkring min højde. Det virker mere realistisk end at hun skulle blive mellem 180-190 cm høj! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

StudPsyk

Maja_4000 skriver:

Sikke en dejlig update

Hendes udvikling lyder meget som Caroline som nu er 2,5 .. Det er først nu at sproget for alvor er begyndt at komme! Jeg kan sagtens føre lange samtaler med hende, men andre har sgu stadig svært ved det, og tit må jeg oversætte men det kommer og det er flere nye ord hver dag!

Det er bare så dejligt, når sproget begynder at rykke! Det giver et helt andet forhold til dem, når man begynder at kunne kommunikere på den måde. Jeg elsker det!

Anmeld

24. juni 2013

StudPsyk

Nessie skriver:

Djlig update og skønne billeder 

Det er jo altid dejligt at høre det går så godt med de små, og dejligt at hun er så glad for at gå i VS, det betyder meget.

Det kommer nok til at gå stærkt med sproget lige pludselig, det er ligesom om de finder ud af at det er nemmere at bruge de der ord, og så går det løs 

Tusind tak! Håber alt er vel med den længe ventede i maven?

Ja, man kan godt mærke på hende, at interessen for sproget er begyndt at komme! Vi er begyndt at kunne bede hende gentage ord for sjov, og hun bliver bare så stolt når hun siger et ord, og vi roser hende  

Anmeld

24. juni 2013

Nessie

Janne T. skriver:

Tusind tak! Håber alt er vel med den længe ventede i maven?

Ja, man kan godt mærke på hende, at interessen for sproget er begyndt at komme! Vi er begyndt at kunne bede hende gentage ord for sjov, og hun bliver bare så stolt når hun siger et ord, og vi roser hende  

Ja, det går heldigvis godt 

Har lige fået konstateret sukkersyge, men så bliver der jo bare holdt lidt ekstra øje med os, så det er fint nok 

Det er en spændende udvikling der er i gang med sproget, og lige nu er vi nået til at vi spørger hinanden hvorfor i alverden vi var så forhippede på at lære Daniel at tale, han holder jo aldrig op igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.