Hvilke bøger læser i for de små??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Mor11 skriver:

Ja, min dreng elsker at læse i bøger, men jeg synes de få vi har er for komplicerede til ham 

Der er temmelig meget tekst og ikke så simpel historie, så han kan have svært ved at holde fokus. 

Ved bare slet ikke hvad jeg skal kigge efter til ham. Så hvilke har i?? 

Min dreng er i øvrigt 19 måneder. 

mor11

Vi har en bog der hedder "Godnat lille lam" Den kan varmt anbefales. Den handler om et lam, som bliver væk fra sin mor og flok, møder en ulv, men bliver reddet af hyrdehunden og kommer godt hjem igen.
Omslaget er en blød ulden lamme bamse, der kan tages af og puttes med, og historien kan nemt kortes ned eller gøres længere. Så er billederne i den også simple, men skønne. Så hvis der bare skal kigges og peges en aften, er den også meget anvendelig til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Moma

Jeg kan ikke anbefale Jacob Martin Strid bøgerne ofte nok  De er simpelthen fantastiske. Vi begyndte med Mimbo Jimbo bøgerne. En elefant har en ven, Mumbo Jumbo - meget simpelt tegnet og fortalt. De slutter altid af med ... Og vi skal huske at børste tænder 

Anmeld

23. juni 2013

2721

Vi havde/har stor glæde af Kaj bøgerne, Totte bøgerne er også meget gode eller Hip Hop og Ninja bøgerne.
Ellers så har de de fleste steder rør og føl bøger som helt klart er passende i hans alder og de er også lavet i et materiale som gør at den lille sagtens kan sidde med dem selv

Anmeld

23. juni 2013

Frk.S

Her er bøger om Totte og Lotte også et stort hit. De er lige nu i Kvickly: 2 for 79 kr.

Vihar også nogle bøger om Alma og lille bitte bitte som vi har fået gennem Libero klubben - de er også et hit.

Anmeld

23. juni 2013

MorDk

Min søn er snart 3 år og vi læser for det meste:

• "Victor bygger en bro" (Pixi)

• "Anna, Lotte & Georg"

• "Rasmus Klump & Måneraketten" (Pixi)

Og så er der alle hans "Cars" magasiner *SUK*

Anmeld

23. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Ludvig bøgerne er gode og meget simple.

Anmeld

23. juni 2013

LinLin

Moma skriver:

Jeg kan ikke anbefale Jacob Martin Strid bøgerne ofte nok  De er simpelthen fantastiske. Vi begyndte med Mimbo Jimbo bøgerne. En elefant har en ven, Mumbo Jumbo - meget simpelt tegnet og fortalt. De slutter altid af med ... Og vi skal huske at børste tænder 

Eller vaske hænder
Men er helt enig de er fantastiske!! vi har ALLE hans børnebøger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.