Stoppe med at ryge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

ESV

grinny skriver:

Sådan!  

Jeg stoppede i november '12 og det er virkelig vigtigt at man bliver ved med at rose sig selv! 

Og alle dem der siger - du skal jo bare stoppe!!! - ja ja, men du ved jo bare ikke lige hvordan det er, det er jo ikke kun nikotinmangel, men også alle de skide vaner der kommer, men ryger jo på bestemte tidspunkter hver dag!

Igen - så flot! Husk at klap dig selv på skulderen  

Tak skal du have. Jeg må inddrømme at jeg også er meget stolt. Jeg har været ryger i 15-17 år. Og ja vanerne er vildt svære at bryde. Men det har dog alligevel ikke været så svært som jeg havde regnet med, ved. Ikke om det så er fordi jeg bruger nikotin tyggegummi.

Og tillykke med rygestoppet det er mega sejt gjort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Janni.

grinny skriver:

Sådan!  

Jeg stoppede i november '12 og det er virkelig vigtigt at man bliver ved med at rose sig selv! 

Og alle dem der siger - du skal jo bare stoppe!!! - ja ja, men du ved jo bare ikke lige hvordan det er, det er jo ikke kun nikotinmangel, men også alle de skide vaner der kommer, men ryger jo på bestemte tidspunkter hver dag!

Igen - så flot! Husk at klap dig selv på skulderen  

Nemlig! Det er ofte de skide vaner der gør at man falder i igen.

Til ts: Du er så sej. Rigtig godt gået. Jeg stoppede også for nogen år siden. Kan dog sagtens ryge én i ny og næ uden jeg forsætter med den næste. Dog aldrig til fester, det kan jeg slet ikke styre, så hellere lade være.

Anmeld

3. august 2013

ESV

Janni. skriver:

Nemlig! Det er ofte de skide vaner der gør at man falder i igen.

Til ts: Du er så sej. Rigtig godt gået. Jeg stoppede også for nogen år siden. Kan dog sagtens ryge én i ny og næ uden jeg forsætter med den næste. Dog aldrig til fester, det kan jeg slet ikke styre, så hellere lade være.

Tak!
Jeg syntes det der er værst er efter aftensmaden så der skyndt jeg mig a være beskæftiget med den lille.

Anmeld

3. august 2013

Janni.

ESV skriver:

Tak!
Jeg syntes det der er værst er efter aftensmaden så der skyndt jeg mig a være beskæftiget med den lille.

præcis, find ud af hvad der afleder dig bedst. Lidt ligesom når ungerne skal afledes fra noget de ikke må.

Anmeld

3. august 2013

ESV

Janni. skriver:

præcis, find ud af hvad der afleder dig bedst. Lidt ligesom når ungerne skal afledes fra noget de ikke må.

Ha ha ja det er faktisksamme koncept!

Anmeld

3. august 2013

Little_me

STORT tillykke med det det er rigtig flot gået...

keep up the good work

Anmeld

3. august 2013

Janni.

ESV skriver:

Ha ha ja det er faktisksamme koncept!

Jeg mener at det ofte hjælper at tænke i andre baner, drage sammenligninger med andre situationer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.