Stoppe med at ryge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
16 svar
35 synes godt om
22. juni 2013

ESV

Ja det er jeg nemlig. Har ikke røget i over to dage og er bare pisse stolt. Jeg har dog valgt at bruge nikotin tyggegummi for at gøre det nemmere for mig selv men bruger det faktisk ikke ret meget. 

Det var bare lige et wuhu indlæg herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

Kløver

Hvor er det flot, du bliver rigtig glad for det, bare hold ud har selv været røgfri i 6 år nu

godt gået

Anmeld

22. juni 2013

ESV

Maja84 skriver:

Hvor er det flot, du bliver rigtig glad for det, bare hold ud har selv været røgfri i 6 år nu

godt gået

Tak! Jeg er også rigtig glad og egentlig lettet over det indtil videre ikke var været sværere. For det er jo en masse vaner der skal brydes

Anmeld

22. juni 2013

Kløver

ESV skriver:

Tak! Jeg er også rigtig glad og egentlig lettet over det indtil videre ikke var været sværere. For det er jo en masse vaner der skal brydes

Det bliver det hele værd

Anmeld

22. juni 2013

ESV

Maja84 skriver:

Det bliver det hele værd

Jah det regner jeg også med. Ud over det åbenlyse med et bedre helbred så glæder jeg mig til alle de penge jeg kan bruge mere fornuftigt

Anmeld

22. juni 2013

mrhl

Tillykke med det og godt gået!! :-)

Anmeld

22. juni 2013

ESV

mrhl skriver:

Tillykke med det og godt gået!! :-)

taaaaak. Må også indrømme at jeg efter godt og vel 15 års afhængighed er pænt stolt af mig selv. Nu skal jeg bare have lokket mamen med

Anmeld

11. juli 2013

ESV

Har nu været røg fri i 3 uger og jeg ELSKER det. Bruger stadig tyggegummi men ikke i et voldsomt omfang. 4-6 styk om dagen så syntes det er okay men F... Der er mange ting jeg ikke var forberedt på bla har jeg det varmt konstant. Det giver jo god mening da kroppen nu får meget mere ilt men havde ikke regnet med det ville være så "slemt" og det med at konditionen nærmest med det samme bliver bedre... No Way..men jeg glæder mig til det kommer. og der er mange flere ting MEN MEN MEN det er det hele værd. Jeg skal aldrig være ryger igen!!

Anmeld

3. august 2013

ESV

Er nu oppe på 6 uger uden røg. Tygger stadig tyggegummi men er nede på 3-4 i løbet af en dag så nedtrapningen af det kører helt fint. Jeg et stadig vild med at være ikke ryger, men er til tider lidt generet at min sarte lugte sans. Jeg var i forvejen sart med lugte men nu er det blevet endnu værre.. Men absolut ikke om det er noget der kunne få mig til at ryge igen. Efter je er stoppet med at ryge begyndte min kæreste at dampe i stedet for at ryge han blev simpelthen så træt af mit brok over at han lugtede så nu damper han i stedet og han er igang med nedtrapningen af det så vi begge inden for en overskuelig fremtid er 100 % ikke rygere begge to.

Anmeld

3. august 2013

grinny

Sådan!  

Jeg stoppede i november '12 og det er virkelig vigtigt at man bliver ved med at rose sig selv! 

Og alle dem der siger - du skal jo bare stoppe!!! - ja ja, men du ved jo bare ikke lige hvordan det er, det er jo ikke kun nikotinmangel, men også alle de skide vaner der kommer, men ryger jo på bestemte tidspunkter hver dag!

Igen - så flot! Husk at klap dig selv på skulderen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.