Pas til barn hvis far er imod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2013

LineSchack

Flodkilling skriver:

Vi har lige fået lavet pas, og de er MEGET strenge med de regler.
Selvom vi er gift og sammen så skulle vi begge skrive under og det var da ligefør at vi begge skulle møde op!

Tror den eneste vej er at bløde din eks op, for uden ham får du det vist ikke

Hold da op, et eller andet sted forstårjeg Det godt men i den her situation er det bare så øv hvis det skal gå udover hende,at hendes far er til at lukke op og biip i...Han er ikke lige sådan til at bløde op, uden gan for noget tilgengæld og det er samvær men selv ikke statsforvaltningen mener dette er smart. Men holeer fast i et lille håb om at nogle vil lytte så min pige kan se heLe verden. Tusind tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

LineSchack

Noneother skriver:

Jeg ligger lige et link her.

Så længe "far" ikke har en bedre grund til at afvise end at han bare gerne vil være på tværs, så skulle det bestemt være muligt.

og med gyldig grund menes der hvis han har mistanke om at i ikke kommer tilbage eller lignende.

http://www.familieadvokaten.dk/breve-300/b300-232.html

Tusind tak for linket. Han er altid på tværs men.skal sikkert nok finde på det ene og det andet. Men den begrundelse han ha. givet mig er at han ikk. mener hun må forlade landet nåe han ikke må se hende. Jeg har ingen grund til at blive i hverken det ene eller andet land.. 

Tusind tak for svar 

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

Mor11 skriver:

Undskyld jeg lige stiller et spørgsmål helt ud af det blå. Men hvorfor har i fælles forældremyndighed hvis han ikk ser barnet? Hvis barnet ikke MÅ komme ned til sin far, hvordan kan han så have den halve myndighed????? 

Sorry, det sprang bare lige i øjnene og jeg er slet ikke inde i den slags 

kunne se hun ikke havde svaret men den kan jeg godt svare på....

jeg kæmpede om forældre myndigheden over mine 2 drenge i lidt over et år før jeg vandt den...

der skal RIGTIG meget til før at statsforvaltningen siger den ene part har hele forældre myndigheden...

hos mig kostede det rigtig mange tåre, og rigtig mange penge... tabte jeg vandt først da jeg tog den i landsretten, og det var udelukkende kun fordi han løj sig vej igennem den at jeg fik den der....

så igen... der skal meget til før du får den!

Anmeld

22. juni 2013

LineSchack

Twinkle little star skriver:

Jeg har fælles forældre myndighed med min søns far, han ser ham ikke, har ikke gjort det i 4 år. 

I 2010 blev vi inviteret til Tyrkiet af mine forældre, og knægten skulle have et pas. 

Jeg indkaldte til møde i stats forvaltningen, og her ville han heller ikke skrive under, da han mente at jeg ville bortføre drengen (nårh ja, kunne måske sælge ham for en kamel eller andet i Tyrkiet) 

jeg gik politiet, forklarede hvordan det hang sammen! 

de fik på en eller anden måde kontakt med ham, og hans begrundelsen var igen helt ude i hampen. 

Jeg fik med politiets tilladelse lov til at få lavet et pas til min søn kun med min underskrift og det andet papir fra politiet, så var det helt iorden. 

Siden hen har vi været på ferie hvert år, så det kan lade sig gøre, når den anden part ikke er samarbejds villig. 

Du har lige givet mig håb, tusind tak. Jeg håber jeg kan få det igennem. Det er fjollet hvad sådanne fyre vil gøre for at forhindre at deres børn har det bedre end dem. Sådan.er det ihvertfald i vores tilfælde. 

Skulle du have hans underskrift foe hverganh det skulle fornyes eller var politiets ene være nok.? 

Tusind tak for svar. 

Anmeld

22. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
DianaRJS skriver:

jeg kæmpede om forældre myndigheden over mine 2 drenge i lidt over et år før jeg vandt den...

der skal RIGTIG meget til før at statsforvaltningen siger den ene part har hele forældre myndigheden...

hos mig kostede det rigtig mange tåre, og rigtig mange penge... tabte jeg vandt først da jeg tog den i landsretten, og det var udelukkende kun fordi han løj sig vej igennem den at jeg fik den der....

Det kan jeg godt se. 

men, når ts skriver at statsforvaltningen ikke synes hendes barn skal have samvær med manden?! hvordan kan han være ligeværdig i beslutninger omkring barnet, når han er erklæret uegnet til overhovedet at se sit barn. 

Det er da for vildt. 

Anmeld

22. juni 2013

Tip!

LineSchack skriver:

Du har lige givet mig håb, tusind tak. Jeg håber jeg kan få det igennem. Det er fjollet hvad sådanne fyre vil gøre for at forhindre at deres børn har det bedre end dem. Sådan.er det ihvertfald i vores tilfælde. 

Skulle du have hans underskrift foe hverganh det skulle fornyes eller var politiets ene være nok.? 

Tusind tak for svar. 

Ja, jeg skal hele møllen igennem igen når passet skal fornyes.

jeg har en stalker eller 5 herinde, så røber ikke andet end at det bliver der ikke behov for til den tid, så har jeg lov til selv at skrive under.. 

Skriv evt privat hvis det er du mangler råd eller andet 

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

Mor11 skriver:

Det kan jeg godt se. 

men, når ts skriver at statsforvaltningen ikke synes hendes barn skal have samvær med manden?! hvordan kan han være ligeværdig i beslutninger omkring barnet, når han er erklæret uegnet til overhovedet at se sit barn. 

Det er da for vildt. 

de tænker desværre ikke altid på barnet, mine børn havde ikke set deres far i 2 år, han dukkede udelukkende kun op i retten for at ramme mig ( hvilket han også gjorde) men selv min advokat der ikke kendte ham og kun havde snakket med mig få gange, rystede på hovedet og sagde han kunne tyde det på det han sagde....

udover det mødte han ikke op i første retssag -.-

Anmeld

23. juni 2013

LineSchack

DianaRJS skriver:

Nettop Det er bare så svært at få den. Heldigvis har reglerne ændret sig lidt men igen som du siger skal der meget gode grunde til at man for den selv. Men virkelig flot kæmpet.. 

Tusind tak for svar

Anmeld

23. juni 2013

LineSchack

Mor11 skriver:

Det kan jeg godt se. 

Det er da for vildt. 

Forstår godt dine tanker omKring det, men selv mordere der sidder i fængsel må have forældre myndighed der er manhe måder at bakse det sammen på. Men i bund og grund hammer forvirrende og enormt synd for et lille barn som står i midten. Der skal ske noget drastisk i vores situation.før jeg kan.søge om fuld forældremyndighed

Tusind tak for svar

Anmeld

23. juni 2013

DianaRJS

LineSchack skriver:

Nettop Det er bare så svært at få den. Heldigvis har reglerne ændret sig lidt men igen som du siger skal der meget gode grunde til at man for den selv. Men virkelig flot kæmpet.. 

Tusind tak for svar

mange tak

håber også du finder en løsning

men som de andre siger kan du søge om det håber du får pas så i også kan komme afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.