Vi har lige været igennem det med Lukas. Han bliver 2år til juli.
Han reagerede meget på fars stemme! Han hulkede hver gang han hørte den i starten, da han jo nok har hørt den meget anderledes i laaang tid. Men efter nogle timer havde han vendet sig til den 
1 time efter vi kom hjem løb han rundt og legede
Vi har lagt mærke til mange sjove ting. Fx. da min mand tændte vandet på badeværelse kigger Lukas op og siger "vand", og da min mand så slukker siger Lukas "så" (han har aldrig kunne sige "s"er før!)
Men vi har jo ikke tænkt over at han ikke kunne høre, og så er det små ting man pludselig opdager. Han har ikke reageret på (været skræmt)af høje lyde som sådan, som ellers var noget vi frygtede.
Han er blevet mere social og snakker nu i vuggestuen. (det er stadig meget begrænset med hvad han kan sige!) Men før lukkede han sig ind i sig selv. Nok fordi han slet ikke kunne høre, når der samtiddigt skete mange ting omkring ham.
Han kan nu sige navne på nogle af børnene i vuggestuen og der er kommet flere ord. Han er dog stadig bagud med sproget, men der er helt klart sket forbedringer.
Vi var til ørelægen om fredagen og fik en tid til dræn lørdag! Så her gik det rigtig stærkt. Men med ørevoks og væske, havde han ca. 75% nedsat hørelse på begge øre
Så jeg var glad for vi gjorde det. Selv om det ikke er sjovt at ens lille barn skal lægges i narkose 
Håber I får en god virkning af det, hvis I vælger at han skal have dræn. Jeg ville helt klart anbefalde det 
Anmeld