åh nej. det er jo noget af det værste man kan få at vide...
håber i får nydt den sidste tid med hende, fået taget en masse billeder med hende og jer alle sammen i kan dele med hinanden resten af jeres liv.
livet er til tider så uretfærdigt, men vi skal alle den vej. så det gælder om at få det bedste ud af livet, så få det bedste ud af at hun stadig er her, forbered jer på at sorgen vil ramme jer og at i skal give hinanden tid, plads og mulighed for at få sørget. Det virker jo allerede til at i har fået snakket lidt om det med din datter, og jeg syntes det er RIGTIG godt at hun får vished om hvad der sker og skal ske.. og måske have hende med i planlægningen af hvad der skal ske efterfølgende... jeg tror det er sundt for børn at blive delagtiggjort i den situation som i befinder jer i nu.
håber i får en god sidste tid med din mor, og at hun trods alt kan blive holdt fri for fysisk smerte. håber i kan få lukket lidt op for hende så hun ikke er bange for at give slip..
jeg ville ønske jeg kunne sige en masse som hjælper men det er altid svært i sådan en situation. men jeg er virkelig ked af at høre at det er SÅ slemt.
mange tanker og varme til dig og din familie.. 
Anmeld