Åååårh nej !!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Lilje82

Hvorerfor er jeg frygtelig ked af det på jeres vegne  Håber I får en god sidste tid sammen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Frk.S

Det gør mig virkelig ondt!! 

Det er en forfærdelig sygdom, som tager alt for mange liv alt for tidligt! 

Mange knus og tanker herfra. 

Anmeld

21. juni 2013

Mamalou

sandramor skriver:

Ja det burde jo ikke komme bag på mig.... Jeg vidste jo det stod slemt til med min mor men nu blev det alvor....
Min mor og far har Idag været på sygehuset og fået svar på scanningen..... Det står RIGTIG SLEMT TIL.... Kræften sidder stort set i hele kroppen!! Og de vil ikke engang tilbyde nogen former for behandling da det intet vil hjælpe Det blir et hurtigt forløb desværre... De talte allerede om hospice og fik at vide at inden for de næste 14 dage vil hun få det MEGET værre og ja de kunne ikke garantere hun er her om en måned!!!! En måned!!!??? Jeg skal miste min højt elskede mor om en måned måske!!!!! Det kan jeg slet ikke forholde mig til
Jeg går heldigvis hjemme så agter at tilbringe al den tid jeg kan med hende og børnene det samme.....
Jeg har Idag haft en lang snak med Yasmin omkring hendes mormor og fortalt hende at mormor er meget meget syg.... Og hun spørger selvfølgelig : skal mormor dø mor?? Og forklarer hende at det skal hun nok inden så længe og vi taler om døden og om at nogen mennesker blir så hårdt ramt af sygdom at de ikke kan blive raske igen og hun kigger på mig med tårerne rendende ned af kinderne... Men vi får talt ud om det og fortæller hende at hun endelig skal være en masse sammen med mormor og hygge sammen med hende... Og huske at komme hvis hun er ked af det og har brug for at snakke om det eller spørge om noget.... Hun virker okay nu men det var hårdt at skulle igennem

Min mor selv er svær at finde ud af..... Hun virker egentlig afklaret og så alligevel slet ikke for samtidig virker hun også meget trist ...
Men vi må være her for hende hele vejen igennem men FOR HELEVEDE JEG HADER DEN LORTE SYGDOM!!!!!!!

De kærligste tanker herfra!

Anmeld

21. juni 2013

Isabella_mor

åh nej. det er jo noget af det værste man kan få at vide... 

håber i får nydt den sidste tid med hende, fået taget en masse billeder med hende og jer alle sammen i kan dele med hinanden resten af jeres liv. 

livet er til tider så uretfærdigt, men vi skal alle den vej. så det gælder om at få det bedste ud af livet, så få det bedste ud af at hun stadig er her, forbered jer på at sorgen vil ramme jer og at i skal give hinanden tid, plads og mulighed for at få sørget. Det virker jo allerede til at i har fået snakket lidt om det med din datter, og jeg syntes det er RIGTIG godt at hun får vished om hvad der sker og skal ske.. og måske have hende med i planlægningen af hvad der skal ske efterfølgende... jeg tror det er sundt for børn at blive delagtiggjort i den situation som i befinder jer i nu.

håber i får en god sidste tid med din mor, og at hun trods alt kan blive holdt fri for fysisk smerte. håber i kan få lukket lidt op for hende så hun ikke er bange for at give slip.. 

jeg ville ønske jeg kunne sige en masse som hjælper men det er altid svært i sådan en situation. men jeg er virkelig ked af at høre at det er SÅ slemt. 

mange tanker og varme til dig og din familie.. 

Anmeld

21. juni 2013

Fenja09

Ja det burde jo ikke komme bag på mig.... Jeg vidste jo det stod slemt til med min mor men nu blev det alvor....
Min mor og far har Idag været på sygehuset og fået svar på scanningen..... Det står RIGTIG SLEMT TIL.... Kræften sidder stort set i hele kroppen!! Og de vil ikke engang tilbyde nogen former for behandling da det intet vil hjælpe Det blir et hurtigt forløb desværre... De talte allerede om hospice og fik at vide at inden for de næste 14 dage vil hun få det MEGET værre og ja de kunne ikke garantere hun er her om en måned!!!! En måned!!!??? Jeg skal miste min højt elskede mor om en måned måske!!!!! Det kan jeg slet ikke forholde mig til
Jeg går heldigvis hjemme så agter at tilbringe al den tid jeg kan med hende og børnene det samme.....
Jeg har Idag haft en lang snak med Yasmin omkring hendes mormor og fortalt hende at mormor er meget meget syg.... Og hun spørger selvfølgelig : skal mormor dø mor?? Og forklarer hende at det skal hun nok inden så længe og vi taler om døden og om at nogen mennesker blir så hårdt ramt af sygdom at de ikke kan blive raske igen og hun kigger på mig med tårerne rendende ned af kinderne... Men vi får talt ud om det og fortæller hende at hun endelig skal være en masse sammen med mormor og hygge sammen med hende... Og huske at komme hvis hun er ked af det og har brug for at snakke om det eller spørge om noget.... Hun virker okay nu men det var hårdt at skulle igennem

Min mor selv er svær at finde ud af..... Hun virker egentlig afklaret og så alligevel slet ikke for samtidig virker hun også meget trist ...
Men vi må være her for hende hele vejen igennem men FOR HELEVEDE JEG HADER DEN LORTE SYGDOM!!!!!!!

Det gør mig så ondt at læse - det er en hård tid i går i møde, men jeg håber i får en rigtig god tid sammen.

Der er desværre ingen trøstende ord når sådan noget rammer, men skulle i få lyst til at få taget nogle billeder, så er der er en non-profit organisation som er startet af Sandra Åberg. Hun har samlet fotografer til at tage billeder af kræftpatienter og pårørende. Min mor er vist en af de første som blev fotograferet derinde.

http://keepforlife.org/

Sender jer en masse tanker!

Anmeld

21. juni 2013

Tulipan

Ej hvor gør det mig ondt at høre! Kan desværre alt for godt sætte mig ind i hvordan du har det. Skriv til mig hvis du har brug for at høre fra en der har været det igennem for nogle år siden. Der findes en verden på den anden side selvom det er svært at se nu.

Det bedste råd jeg kan give er at du bruger så meget tid som overhovedet muligt sammen med hende. Det er det eneste der gælder nu, alt andet er ligegyldigt! 

Håber I får et så godt forløb som det nu kan blive. og håber hun forbliver sig selv personlighedsmæssigt til det sidste

kæmpe kram og stor medfølelse herfra

Anmeld

23. juni 2013

Nessie

Det gør mig forfærdeligt ondt at høre 

Anmeld

23. juni 2013

Kløver

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive

Varme tanker og kram herfra

Ønsker alt det bedste for din mor og hendes sidste tid

Anmeld

23. juni 2013

LinLin

23. juni 2013

merethe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.