Åååårh nej !!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Krussedulle

Kæmpe

Det må være uendelig hårdt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

sandramor

Jeg blir rørt over så mange der vælger ar give min tråd deres opmærksomhed... Det varmer rigtig meget i en sindsyg hård tid
Ja tanken er simpelthen så ufattelig hård!!!!!!
Men håber på vi får en god tid sammen til det sidste og håber bestemt også at hun kan tilbringe sin sidste tid på hospice... Har kun hørt godt om det.....

Takker virkelig mange gange jer allesammen for jeres opmærksomhed

Anmeld

21. juni 2013

Dinsen

er tom for ord...

tanker til dig og familien.

Anmeld

21. juni 2013

Lotus86

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, sidder her med tårerne rendende ned af kinderne

Det er så trist og ganske uretfærdigt, den sygdom er så forfærdelig!

Jeg håber i, trods omstændighederne, får nydt hinanden rigtig meget her det sidste stykke tid

Anmeld

21. juni 2013

Noneother

For helvede 

Ord er overflødige. Det gør mig ondt. 

Tanker til dig og familien.

Anmeld

21. juni 2013

Nemesis

ja det er en LORTE SYGDOM! Det lyder til at være en god snak du fik med din datter og jeg håber at i får nydt den sidste tid sammen.

Anmeld

21. juni 2013

FruK

Åh, det gør mig virkelig ondt. Det må bare være så svært at forholde sig til for jer alle sammen. 

Anmeld

21. juni 2013

Muhmi

Åååååh hvor er det bare frygteligt at høre!!

Puha, så var det desværre så slemt alligevel Æv, jeg krydsede ellers fingre herhjemme for at det ikke var helt ligeså slemt...

Men altså, hvis man skal sige det på den her måde bare for at måske trøste en lille smule, så er det bedre at det går hurtigt end at det bliver trukket i langdrag... Selvom det slet slet ikke er fair at skulle miste sin mor, så er naturen desværre så ond at den har taget valget for os alle sammen og sagt at vi har en udløbsdato...

Jeg håber virkelig at I får sagt godt farvel og at I sørger for at snakke meget om det og være der for hinanden..

Min mand mistede hans far til kræft i Marts måned hvor at lægerne opgav ham i Februar... Det gik hurtigt, men når de er så syge og man ved der ikke er nogen form for heldbredelse, så gør det bare ondt at se dem svæve længere og længere væk i intetheden Så er det næsten bedre at det er hurtigt overstået, selvom det er en super hård tanke at tænke, så vil vi jo ikke selv lide.. 

Håber din mor trods alt får en fredelig og smuk død, med familien samlet omkring hende til at hjælpe hende på vej... 

Anmeld

21. juni 2013

Muhmi

sandramor skriver:

Jeg blir rørt over så mange der vælger ar give min tråd deres opmærksomhed... Det varmer rigtig meget i en sindsyg hård tid
Ja tanken er simpelthen så ufattelig hård!!!!!!
Men håber på vi får en god tid sammen til det sidste og håber bestemt også at hun kan tilbringe sin sidste tid på hospice... Har kun hørt godt om det.....

Takker virkelig mange gange jer allesammen for jeres opmærksomhed

hospice er en super hjælp, jeg kan intet dårligt sige om det...

Anmeld

21. juni 2013

MorDk

Sådan noget LORT! Det gør mig virkelig ondt at hører. KRAM!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.