Kæresten og eksen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk 

- Jeg er skide forvirret og pisse meget i tvivl. Jeg har en fantastisk kæreste, som kun vil mig det bedste. Han er så god af sig, og er så opmærksom.. Han ønsker sig brændende at blive far.

Vi bor sammen, har hund, bil, fællesøkonomi, osv.. 

Min eks-kæreste igennem 2 år, har kontaktet mig igennem snart et år, han vil gøre alt for at vi skal være sammen igen, og gør virkelig alt hvad han kan. Han er fuldstændig ligeglad med min kæreste, og kan finde på at ringe og invitere mig ud, eller troppe op hjemme hos os, eller skrive flere beskeder hvor han skriver han elsker mig, og vi høre sammen, samt hvor godt vi kunne få det igen osv.  Min kæreste ved det udemærket og er meget  irriteret på ham. 

Nu er problemet bare, at jeg simpelthen ikke kan benægte mine følelser mere, jeg tror jeg har følelser for to fyre. Det super svært, og pisse hamrende tarveligt overfor min kæreste at jeg har det sådanne. Det er jeg udemærket godt klar over, men samtidig ved jeg jo godt at mig og min kæreste skal være sammen og det ville være det bedste og nemmeste for mig..  

Hvorfor har jeg det sådanne her?? andre der har prøvet det.

Vi bor i samme by, og har flere gange mødt ham sammen.. Det er akavet. 

Det er ikke i orden, at du har tolereret den opførsel i et år, han er jo en regulær stalker nu.
Få sagt fra, så han kan forstå det, ellers må du i gang med politianmeldelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

AnonymMor

Meld ham til politiet for stalking og privat krænkelse...

Det er ikke okay at forfølge dig på den måde, og kan han ikke forstå det når du siger han skal stoppe, jamen så må du gøre det på den hårde måde, hvor han bliver straffet med bøde el fængsel hvis han tager kontakt til dig.

Kender en som har meldt en eks for forfølgelse og hvis han kontakter hende igen så får han op til 2 års fængsel straf pr kontakt..

Anmeld

21. juni 2013

Nemesis

han lyder stalker agtig hvis du spørger mig!

Han vil have dig fordi en anden også vil! Jagten er spændende og udfordrende.

Hvorfor gik det ikke imellem jer før?? og hvorfor i alverden tror du det ville ændre sig nu??
Jeg mener stadig man ikke skal gå tilbage til en fuser!

At du nu er ved at komme i tvivl om dine følelser det fortæller jo at han snart har held med sit forehavende og jeg tror personligt at hvis du går tilbage til ham, så vil han forlade dig kort efter..for så har han jo bevist at han kan fange dig, at han kan få dig når han vil.

HVIS du havde haft det på samme måde som din ex, ville du jo IKKE kunne komme så langt med en anden fyr med oprigtige følelser indblandet.

Det at han får andre til at skrive på fb, der ville jeg fortælle ejeren af den profil at du frabeder dig det fremover ellers bliver de slettet og blokeret. Når han får dit nummer og adresse må der være en der sladrer til ham..hvis det ellers er hemmeligt, så jeg ville finde ud af hvem. fx ved igen at skifte nummer til et hemmeligt nummer og så stadig have det gamle og så fortælle det til en af gangen og lade gå 14 dage før den næste fik det af vide osv..indtil jeg fandt synderen.

Synes du skal holde fast i det gode liv du har nu og så få din ex ud..han er jo ligeglad med at du har kæreste..det er da også respektløst overfor dig...han opførsel med objektive øjne er virkelig ikke et positivt karaktertræk.

Anmeld

21. juni 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

hvis bare det var så enkelt, har bedt ham rigtig rigtig mange gange om at lade mig være. Der får jeg svaret "det kan jeg ikke, det skal være dig og mig fat det nu" 

og som sagt er nummeret blevet skiftet 100 gange... Så det ikke lige så nemt.

Hemmeligt nr. Og så må du sige at han får polititilhold hvis ikke han stopper.. Han stalker dig jo.. 

Anmeld

21. juni 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

hvis bare det var så enkelt, har bedt ham rigtig rigtig mange gange om at lade mig være. Der får jeg svaret "det kan jeg ikke, det skal være dig og mig fat det nu" 

Hemmeligt nr. Og så må du sige at han får polititilhold hvis ikke han stopper.. Han stalker dig jo.. 

Anmeld

21. juni 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Anmeld

21. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Hvad ser du dog i eksen?

Han lyder lettere sindssyg og han respekterer ikke du er lykkelig med din kæreste og tager ikke et nej for et nej.

Ham skulle jeg i hvert fald ikke have i mit liv!!

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Har hemmeligt nummer, og har sagt det med politiet. Har sågar taget billedeogså hans bil når den har holdt her, og sidst tog jeg også billeder da han smadrede/væltede potteplanterne udenfor døren..  

har hemmeligt nummer og hemmelig adresse

Anmeld

21. juni 2013

Mamalou

Der er kun en ting at gøre - sådan som jeg ser det - bed ham om at stoppe. Han ser tydeligvis stadig et håb, ellers var den nok sevet ind. 

Inden du gør det, så skal du gøre op med dig selv hvem du vil være sammen med. Du skriver, at du vil være sammen med din nuværende kæreste, fordi det er bedst for dig og nemmest. Du skal ikke være sammen med ham der er nemmest, men ham du ikke kan leve foruden.

Held og lykke med det!

Vh. Louise

Anmeld

21. juni 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Ja, men det er en ny hver gang på facebook der skriver. Numrene kan desværre ikke blokeres på iphone, det eneste er at få nyt nummer .. 

Kontakt dit teleselskab. De kan muligvis blokere nummerne for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.