han lyder stalker agtig hvis du spørger mig!
Han vil have dig fordi en anden også vil! Jagten er spændende og udfordrende.
Hvorfor gik det ikke imellem jer før?? og hvorfor i alverden tror du det ville ændre sig nu??
Jeg mener stadig man ikke skal gå tilbage til en fuser!
At du nu er ved at komme i tvivl om dine følelser det fortæller jo at han snart har held med sit forehavende og jeg tror personligt at hvis du går tilbage til ham, så vil han forlade dig kort efter..for så har han jo bevist at han kan fange dig, at han kan få dig når han vil.
HVIS du havde haft det på samme måde som din ex, ville du jo IKKE kunne komme så langt med en anden fyr med oprigtige følelser indblandet.
Det at han får andre til at skrive på fb, der ville jeg fortælle ejeren af den profil at du frabeder dig det fremover ellers bliver de slettet og blokeret. Når han får dit nummer og adresse må der være en der sladrer til ham..hvis det ellers er hemmeligt, så jeg ville finde ud af hvem. fx ved igen at skifte nummer til et hemmeligt nummer og så stadig have det gamle og så fortælle det til en af gangen og lade gå 14 dage før den næste fik det af vide osv..indtil jeg fandt synderen.
Synes du skal holde fast i det gode liv du har nu og så få din ex ud..han er jo ligeglad med at du har kæreste..det er da også respektløst overfor dig...han opførsel med objektive øjne er virkelig ikke et positivt karaktertræk.
Anmeld