Kæresten og eksen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.875 visninger
22 svar
11 synes godt om
21. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej alle på baby.dk 

- Jeg er skide forvirret og pisse meget i tvivl. Jeg har en fantastisk kæreste, som kun vil mig det bedste. Han er så god af sig, og er så opmærksom.. Han ønsker sig brændende at blive far.

Vi bor sammen, har hund, bil, fællesøkonomi, osv.. 

Min eks-kæreste igennem 2 år, har kontaktet mig igennem snart et år, han vil gøre alt for at vi skal være sammen igen, og gør virkelig alt hvad han kan. Han er fuldstændig ligeglad med min kæreste, og kan finde på at ringe og invitere mig ud, eller troppe op hjemme hos os, eller skrive flere beskeder hvor han skriver han elsker mig, og vi høre sammen, samt hvor godt vi kunne få det igen osv.  Min kæreste ved det udemærket og er meget  irriteret på ham. 

Nu er problemet bare, at jeg simpelthen ikke kan benægte mine følelser mere, jeg tror jeg har følelser for to fyre. Det super svært, og pisse hamrende tarveligt overfor min kæreste at jeg har det sådanne. Det er jeg udemærket godt klar over, men samtidig ved jeg jo godt at mig og min kæreste skal være sammen og det ville være det bedste og nemmeste for mig..  

Hvorfor har jeg det sådanne her?? andre der har prøvet det.

Vi bor i samme by, og har flere gange mødt ham sammen.. Det er akavet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk 

- Jeg er skide forvirret og pisse meget i tvivl. Jeg har en fantastisk kæreste, som kun vil mig det bedste. Han er så god af sig, og er så opmærksom.. Han ønsker sig brændende at blive far.

Min eks-kæreste igennem 2 år, har kontaktet mig igennem snart et år, han vil gøre alt for at vi skal være sammen igen, og gør virkelig alt hvad han kan. Han er fuldstændig ligeglad med min kæreste, og kan finde på at ringe og invitere mig ud, eller troppe op hjemme hos os, eller skrive flere beskeder hvor han skriver han elsker mig, og vi høre sammen, samt hvor godt vi kunne få det igen osv.  Min kæreste ved det udemærket og er meget  irriteret på ham. 

Nu er problemet bare, at jeg simpelthen ikke kan benægte mine følelser mere, jeg tror jeg har følelser for to fyre. Det super svært, og pisse hamrende tarveligt overfor min kæreste at jeg har det sådanne. Det er jeg udemærket godt klar over, men samtidig ved jeg jo godt at mig og min kæreste skal være sammen og det ville være det bedste og nemmeste for mig..  

Ærligt.. Den har jeg også prøvet.

Det viste sig at min eks bare var ensom. Og ærligt hvis han ville dig så meget "forever" så havde han nok gjort noget, noget før - efter min mening.

Jeg valgte min kæreste og vi er i dag gift og har snart 2 børn.
Min eks kan stadig godt kontakte mig i ny og næ. Men det er MEGET tydeligt at det er når han keder sig eller er ensom.

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

Han har prøvet hver evig eneste dag i et år nu, det var kun de 4 første mdr. Der var stille :-)

Anmeld

21. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk 

Jeg har skiftet nummer og blokert min eks på facebook. Da han også bare blev ved og jeg ikke gad ham. Og det er helt befriende. Begyndte også lidt at tænke om ham og jeg kunne få det godt sammen, men tænkte der er en grund til vi er EKS Kærester

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg har skiftet nummer og blokert min eks på facebook. Da han også bare blev ved og jeg ikke gad ham. Og det er helt befriende. Begyndte også lidt at tænke om ham og jeg kunne få det godt sammen, men tænkte der er en grund til vi er EKS Kærester

Jeg har skiftet nummer et utal af gange.. og han får fat i det hver gang, han har også fået vores nye adresse.. :-( 

Facebook der er han blokeret, men så får han alle mulige andre til at skrive.. 

Anmeld

21. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Jeg har skiftet nummer et utal af gange.. og han får fat i det hver gang, han har også fået vores nye adresse.. :-( 

Facebook der er han blokeret, men så får han alle mulige andre til at skrive.. 

Blokere dem også, for det nummer gjorde min eks også,
Også er det nok og finde ud af hvem der giver nummert til ham.

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Blokere dem også, for det nummer gjorde min eks også,
Også er det nok og finde ud af hvem der giver nummert til ham.

Ja, men det er en ny hver gang på facebook der skriver. Numrene kan desværre ikke blokeres på iphone, det eneste er at få nyt nummer .. 

Anmeld

21. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Ja, men det er en ny hver gang på facebook der skriver. Numrene kan desværre ikke blokeres på iphone, det eneste er at få nyt nummer .. 

Fuck hvor er han da bare mega irriterende da. Jeg tror jeg er kommet af med min eks kæreste. Det er mega ulempen ved iPhone man ikke kan det

Anmeld

21. juni 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk 

Skift Tlf. Nr.

og bed ham lade dig i fred..

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Skift Tlf. Nr.

og bed ham lade dig i fred..

hvis bare det var så enkelt, har bedt ham rigtig rigtig mange gange om at lade mig være. Der får jeg svaret "det kan jeg ikke, det skal være dig og mig fat det nu" 

og som sagt er nummeret blevet skiftet 100 gange... Så det ikke lige så nemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.