Hej alle på baby.dk 
- Jeg er skide forvirret og pisse meget i tvivl. Jeg har en fantastisk kæreste, som kun vil mig det bedste. Han er så god af sig, og er så opmærksom.. Han ønsker sig brændende at blive far.
Vi bor sammen, har hund, bil, fællesøkonomi, osv..
Min eks-kæreste igennem 2 år, har kontaktet mig igennem snart et år, han vil gøre alt for at vi skal være sammen igen, og gør virkelig alt hvad han kan. Han er fuldstændig ligeglad med min kæreste, og kan finde på at ringe og invitere mig ud, eller troppe op hjemme hos os, eller skrive flere beskeder hvor han skriver han elsker mig, og vi høre sammen, samt hvor godt vi kunne få det igen osv. Min kæreste ved det udemærket og er meget irriteret på ham.
Nu er problemet bare, at jeg simpelthen ikke kan benægte mine følelser mere, jeg tror jeg har følelser for to fyre. Det super svært, og pisse hamrende tarveligt overfor min kæreste at jeg har det sådanne. Det er jeg udemærket godt klar over, men samtidig ved jeg jo godt at mig og min kæreste skal være sammen og det ville være det bedste og nemmeste for mig..
Hvorfor har jeg det sådanne her?? andre der har prøvet det.
Vi bor i samme by, og har flere gange mødt ham sammen.. Det er akavet.
Anmeld