Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vitapigen skriver: Det hun var ca. 10 mdr begyndte hun at krybe, men trak på det ene ben. Lægen synes vi skulle se an da hun kunne være hæmmet af hendes vægt (stor pige). Efter knap 2 mdr fik jeg nok og tog til kiropraktor. Det viste sig at hun var låst i ryggen som kom fra fødslen. Hun har aldrig haft ondt, så det har ikke været muligt at opdage det før hun begyndte at krybe... Så det hjalp at hun fik behandlinger
Det hun var ca. 10 mdr begyndte hun at krybe, men trak på det ene ben. Lægen synes vi skulle se an da hun kunne være hæmmet af hendes vægt (stor pige). Efter knap 2 mdr fik jeg nok og tog til kiropraktor. Det viste sig at hun var låst i ryggen som kom fra fødslen. Hun har aldrig haft ondt, så det har ikke været muligt at opdage det før hun begyndte at krybe... Så det hjalp at hun fik behandlinger
Godt i kom afsted så..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen af mine har kravlet, den store begyndte at gå da hun var 10 mdr. men kravlede aldrig.
Den bette humpede af sted på røven, han kravlede heller aldrig.
LBK skriver: ja hvornår kunne din basse kravle?? min første datter kravlede ikke men kørte på numsen. Hun lærte aldrig at kravle. Men denne afstemning handler kun om at kravle..
ja hvornår kunne din basse kravle??
min første datter kravlede ikke men kørte på numsen. Hun lærte aldrig at kravle. Men denne afstemning handler kun om at kravle..
Her var Annastacia 10 mrd.
jeg har stemt 7+ fordi han kravlede dagen før han blev 7 mdr.
SjeBets skriver: Ingen af mine har kravlet, den store begyndte at gå da hun var 10 mdr. men kravlede aldrig. Den bette humpede af sted på røven, han kravlede heller aldrig.
Min store gik også da hun var 10 måneder. Hun kravlede heller aldrig
Han kravlede først efter han gik, indtil da mavede han sig kun rundt.
Min datter var 18 mdr (hun er hypermobil).
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128