kravle hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

LBK

DianaRJS skriver:

jeg kan slet ikke være emd her

men har sagt 6mdr+

MEN min ældste startede faktisk med at kravle da han var 5 mdr og 22 dage

Den yngste derimod startede før da han var 10 mdr

wow det var hurtigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

LBK

MarleneOlsen skriver:

Min datter startede ud med at numse skubbe sig selv fra hun var 10 måneder da hun var næsten et år kunne hun finde ud af at kravle. .. Hun kravler ikk nær så meget som at numse skubbe sig selv . Da det åbenbart er nemmere når man har noget i hånden

det samme gjorde min ældste datter. Hun kravlede dog ALDRIG. Kun nu som 2 årig når hun leger kat

Anmeld

21. juni 2013

Kløver

ca 9 mdr for dem begge hvad jeg lige husker, synes det kan være svært at huske hvornår de præcis gjorde hvad

Anmeld

21. juni 2013

DianaRJS

LBK skriver:

wow det var hurtigt 

også alt for hurtigt.... at skulle forklare en 5mdr baby hvad han mæ og ikke må er bare umuligt

Anmeld

21. juni 2013

Mor til Frederic og Freya

LBK skriver:

ja hvornår kunne din basse kravle??

min første datter kravlede ikke men kørte på numsen. Hun lærte aldrig at kravle. Men denne afstemning handler kun om at kravle..

stemt andet...

Freya hev sig frem i soldaterstil som 3½ mdr og kravlede for fulde fart lige før hun blev 5 mdr.

De siger gerne at alt inden for 6-10 mdr er normalen. Nogle før - nogle efter og andre igen springer kravler riet over...

Anmeld

21. juni 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
LBK skriver:

det samme gjorde min ældste datter. Hun kravlede dog ALDRIG. Kun nu som 2 årig når hun leger kat

Hehe .. Det ser altså meget sjovt ud når der kommer sådan en lille numse skubber hen til en

Anmeld

21. juni 2013

Rødhætte

LBK skriver:

min første datter kravlede ikke men kørte på numsen. Hun lærte aldrig at kravle. Men denne afstemning handler kun om at kravle..

William kravlet lige efter han blev 1 år. Det gjorde han i 3 uger og så rejste han sig og gik.

Anmeld

21. juni 2013

Clisolka

LBK skriver:

10 måneder og et par dage - hun skulle starte i vuggestue før der kom gang i kravleriet 

Anmeld

21. juni 2013

HeidiØ

William var ca. 10 mdr.

Anmeld

21. juni 2013

vitapigen

LBK skriver:

Hvordan det???

Det hun var ca. 10 mdr begyndte hun at krybe, men trak på det ene ben. Lægen synes vi skulle se an da hun kunne være hæmmet af hendes vægt (stor pige). Efter knap 2 mdr fik jeg nok og tog til kiropraktor. Det viste sig at hun var låst i ryggen som kom fra fødslen. Hun har aldrig haft ondt, så det har ikke været muligt at opdage det før hun begyndte at krybe... Så det hjalp at hun fik behandlinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.