Blåt mærke. Hvor er det kommet fra??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Mettefpigen

Min dreng er 21 måneder og har altid mindst 1 blåt mærke!.... Selv dp joker med at han har en ugentlig dag (2 nu) hvor han får et kæmpe mærke derover ;-) her forleden fik han et blåt øje....

Jeg aflevere ham tit med blå mærker, også nogle kæmpe nogle i hovedet....

Og lukas far og jeg gik fra hinanden i jan og det har kørt lidt skidt imellem os ang fordeling, og lukas er mærket af det :-(, så dp ved at tingene ikk hele tiden køre fedt, men hun mistænker mig ikk for at slå lukas :-) (det gør jeg heller ikk)

Så i har INTET at være nervøs for! :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Valle81

Du har intet at være nervøs for:0)

Hvis jeg skulle kunne dokumenterer hvert et blåt mærke mine to drenge har, så ville jg godt nok være på dybt vand.

De er jo gule, grønne, blå og brune fra top til tå. Har to vilde drenge, der får 5 nye mærker hver dag:0) De giver seriøst deres mor og far grå hår:0)

Anmeld

21. juni 2013

Lone Jakobsen

vil som de andre gerne berolige dig. et enkelt blåt mærke er ikke grund til at mistænke nogen for vold.

Anmeld

21. juni 2013

B&J

Nej nej nej sådan skal du ikke tænke børn får blåmærker, og MANGE...

Daniel er fyldt med blå mærker han har mindst 5 på hver ben og armene jamen jeg har selv blå mærker på mine ben og arme men jeg får også dem meget meget nemt...

men børn hygger sig flader tumper jamen ja sådan er det...

det har alle de andre børn også

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

Det er heller ikke det med at hun har fået et blåt mærke. Det er mere det med hvad pædagogerne så tænker om os som forældre når nu de heller ikke vidste hvordan og hvor hun har fået det. Pædagogen sagde også til mig om at det kunne være at hun havde fået det derhjemme.

Anmeld

21. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er heller ikke det med at hun har fået et blåt mærke. Det er mere det med hvad pædagogerne så tænker om os som forældre når nu de heller ikke vidste hvordan og hvor hun har fået det. Pædagogen sagde også til mig om at det kunne være at hun havde fået det derhjemme.

De tænker nok ikke andet end at hun måske har fået det derhjemme...som i faldet derhjemme, gået ind i noget osv. 

tænkte de andet så ville de ikke sige det i forbindelse med afhentning, men indkalde til en samtale 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.