Da jeg for nogle dage siden kommer hjem med min datter fra hendes vuggestue vil jeg skifte hendes ble. Ser så et blåt mærke på hendes ene side. Studser mig over hvor mon det kommer fra. Snakker med kæresten og vi bliver enige om at det må være noget hun har fået i vuggestuen. Hun havde det ikke om morgenen eller dagen forinden. Det bliver så værre det blå mærke næste dag. Jeg vil lige nævne det for pædagogen i vuggestuen men da der ikke er en pædagog fra min datters stue om morgenen vil jeg vente til jeg henter hende.
Da jeg henter hende når jeg ikke selv at spørge ind til det da pædagogen selv spørger om vi herhjemme har set det blå mærke hun har. Ja siger jeg. Pædagogen ved heller ikke om hun har fået det i vuggestuen da jeg sådan spørger ind til om det er noget hun har fået i vuggestuen. Vi bliver altså ikke klogere på hvor hun har fået det mærke fra.
Det et så her jeg bliver lidt nervøs om de nu mistænker os forældre for at slå hende

Ved godt at det nok er at overdrive men jeg er bare så bange for hvad de nu tænker om os. Hun har gået i den vuggestue i 1 år nu og der har aldrig været noget. Vores pige har altid været meget nem at aflevere og de har aldrig kommet med noget negativt til os om hende.
Har I prøver noget ligende med de samme følelser som mig selvom der nok slet ikke er noget at være bange for?? For selvfølgelig slår vi hende ikke herhjemme!!!!!
Anmeld