Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Gør det! Om ikke andet så for at få lidt bekræftelse Takker!
Gør det! Om ikke andet så for at få lidt bekræftelse
Takker!
Hvilken dating side har du brugt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PernilleogLouis skriver: Hvilken dating side har du brugt?
Jeg har oprettet en profil på Dating.dk
Anonym skriver: Jeg har for 14 dage siden lavet en profil på en datingside på nettet, hvor jeg er kommet i kontakt med en sød fyr. Vi har skrevet sammen og er blevet enige om at mødes i morgen - og jeg er SÅ nervøs! Jeg har været alenemor i et år, og før det var jeg sammen med purkens far i flere år... Så jeg føler mig helt ude af træning med dating Så alle gode råd og skuldre klap modtages med kyshånd! Kh. Miss Dating - Skal nok springe ud af anonymiteten, når jeg kommer på den anden side af daten
Jeg har for 14 dage siden lavet en profil på en datingside på nettet, hvor jeg er kommet i kontakt med en sød fyr. Vi har skrevet sammen og er blevet enige om at mødes i morgen - og jeg er SÅ nervøs!
Jeg har været alenemor i et år, og før det var jeg sammen med purkens far i flere år... Så jeg føler mig helt ude af træning med dating
Så alle gode råd og skuldre klap modtages med kyshånd!
Kh. Miss Dating
- Skal nok springe ud af anonymiteten, når jeg kommer på den anden side af daten
Har du været på date?
esioul skriver: Har du været på date?
Ikke endnu, men bliver afhentet lige om lidt. Jeg skal nok give en update
Wish me luck!
Anonym skriver: Ikke endnu, men bliver afhentet lige om lidt. Jeg skal nok give en update Wish me luck!
held og lykke
esioul skriver: held og lykke
Tak
Anonym skriver: Tak
Og så spørg vi igen Hvordan gik daten? Eller er du ikke kommet hjem endnu?
Daten gik rigtig godt! Den sødeste fyr, og jeg er meget positiv efter at have mødt ham in Real life Nu er det så bare spændende om han synes det samme. Indtil videre er jeg positiv. Tak for interessen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128