Jeg skal på date i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.905 visninger
17 svar
18 synes godt om
20. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg har for 14 dage siden lavet en profil på en datingside på nettet, hvor jeg er kommet i kontakt med en sød fyr. Vi har skrevet sammen og er blevet enige om at mødes i morgen - og jeg er SÅ nervøs! 

Jeg har været alenemor i et år, og før det var jeg sammen med purkens far i flere år... Så jeg føler mig helt ude af træning med dating 

Så alle gode råd og skuldre klap modtages med kyshånd!

Kh. Miss Dating 

- Skal nok springe ud af anonymiteten, når jeg kommer på den anden side af daten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

tankai

Anonym skriver:

Jeg har for 14 dage siden lavet en profil på en datingside på nettet, hvor jeg er kommet i kontakt med en sød fyr. Vi har skrevet sammen og er blevet enige om at mødes i morgen - og jeg er SÅ nervøs! 

Jeg har været alenemor i et år, og før det var jeg sammen med purkens far i flere år... Så jeg føler mig helt ude af træning med dating 

Kh. Miss Dating 

- Skal nok springe ud af anonymiteten, når jeg kommer på den anden side af daten

God fornøjelse.. 

Dating er og bliver skønt (hvis man selvfølgelig er til det) 

Anmeld

20. juni 2013

Alexander&Lærke

Ahh spændende... Jeg mødte min kæreste for 8 år siden via sådan en side.... Vi har 2 børn nu så det kan jo føre til lidt af hvert... Pøj pøj håber i får en skøn aften

Anmeld

20. juni 2013

M (:

Anonym skriver:

Kh. Miss Dating 

Hvis det er en date hjemme hos ham/dig, ville jeg nok lige informere en ven/veninde. Man kan jo desværre ikke altid være 100% sikker på, at folk er, hvad de udgiver sig for.

God fornøjelse

Anmeld

20. juni 2013

Den lykkelige

Årh kan godt forstå du er skide nervøs.. jeg har mødt 6-8 fyre derigennem og man er bare vildt nervøs   
Men har mødt min forlovede derigennem og vi har nu været sammen 5 år og har et barn, hus, biler og vovse  ha ha.. så det kan gå rigtig godt..  

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Alexander&Lærke skriver:

Ahh spændende... Jeg mødte min kæreste for 8 år siden via sådan en side.... Vi har 2 børn nu så det kan jo føre til lidt af hvert... Pøj pøj håber i får en skøn aften

Tak for det! Dejligt at høre om en god historie fra netdating

Jeg er spændt på at se hvad han er for en. Indtil videre ser det positivt ud. Men det er specielt med blinddates!

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hvis det er en date hjemme hos ham/dig, ville jeg nok lige informere en ven/veninde. Man kan jo desværre ikke altid være 100% sikker på, at folk er, hvad de udgiver sig for.

God fornøjelse

Tak for det!

Mine veninder ved, at vi skal på date og vi skal mødes inde i byen - omringet af andre

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Årh kan godt forstå du er skide nervøs.. jeg har mødt 6-8 fyre derigennem og man er bare vildt nervøs   
Men har mødt min forlovede derigennem og vi har nu været sammen 5 år og har et barn, hus, biler og vovse  ha ha.. så det kan gå rigtig godt..  

Dejligt med en positiv historie derfra. Tak! Jeg kan næsten regne ud, at det er gået godt med dine dates, siden du forsatte til du fandt den rette. Jeg håber jeg også får held med det

Anmeld

20. juni 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Kh. Miss Dating 

Ih hvor spændende) har selv været alene i et års - måske skulle man  til at date lidt igen) Krydser finger for det går rigtig godt

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Ih hvor spændende) har selv været alene i et års - måske skulle man  til at date lidt igen) Krydser finger for det går rigtig godt

Gør det! Om ikke andet så for at få lidt bekræftelse

Takker! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.