Min lille skat har brækket et kraveben :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

C-Dog

Åh nej dog. Det lyder virkelig slemt, brækket kraveben, av for h....... da også
Tror dine følelser er ret normale- min dreng kom rigtig meget til skade hos sin dp da han kun var 12 mdr og han kunne jo ikke sige hvad der var sket, og dp sagde altid bare at hun ikke lige vidste hvorfor han havde blåt øje, bid i armen, bule i baghovedet, rifter i ansigtet, og snot og tåre indtøret i hele hovedet osv. Tilsidst havde jeg ret meget lyst til at brække nakken en lille smule på hende. Men man gør det selvfølgelig ikke, men de har altså ansvaret for vores pure guld, og når man ikke føler de tar sig godt nok af det. Ja så gør man sig nogle tanker.

Håber hun kommer sig hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

jydeinden

altså jeg tænker bare hvis en læge ikke kunne se at den var gal med hendes kraveben hvordan pokker skulle en dagpleje så ? og at forlange at hun skal være over børnene konstant alle 4 er måske også lidt meget .. jeg forstår at du er ked og trist over at det er sket, men uheld kan ske, det kan ske for dig og det kan ske for hende

god bedring til den bette pus

Anmeld

20. juni 2013

VIPpigen

Stakkels bette pus... Men godt hun blev undersøgt, og der kom hjælp...

Dine Følelser for dp, er vidst helt normale... Jeg kan hvertfald skrive under på at jeg vidst stadig ikke har tilgivet svigerfamilien helt efter L måtte syes med 20 sting... De var 4 voksne mennesker til at kigge efter hende, jeg kiggede efter 2 børn som legede vildt ude i haven, og L smutter fra, far, farmor, farfar, og faster for at gå ud i haven. I det hun er kommet ned af trappen, falder hun på en rist og slår hovedet ned i en masse grus. hun får 2 flænger i panden, den ene et "Harry potter lyn" og den anden bare et helt rent snit...

jeg må stadig tage mig selv i, ikke at fyre af til svigermor at hun  (eller de andre for den sags skyld) jo ikke passede på mit barn når hun siger "bare roligt, der sker aldrig noget med børnebørnene når de er ved mig, jeg holder øje med dem" 

Giv dig tid, efterhånden overtager tanken 'du kan ikke pakke dit barn ind i bobbelplast, eller låse det inde for at beskytte det resten af dit, eller barnets liv'   Det er hårdt, men virkelighed

Anmeld

20. juni 2013

Troldemommi

Muhmi skriver:

Årh det var altså ikke ment på den måde.. Mente nu mere superman, men eftersom du er mor blev det til mommy istedet... Du skal altså ikke banke dig i knolden for det, du kan jo ikke gøre for det, fordi du netop ikke kan se igennem tøj og huden...

Misforstå mig ikke! Du er en skøn mor, det er jeg sikker på!

nej nej bare rolig, jeg ved hvad du mener jeg er ikke supermommy, jeg er meget bedre 

Monica

Anmeld

20. juni 2013

Troldemommi

Nessie skriver:

Det er godt nok synd for hende, men heldigvis gror de små knogler hurtigt sammen igen.

Man skal bare ramme en smule uheldigt på skulderen, så kan der komme brud på kravebenet. Mit blev heller ikke opdaget med det samme, så du må ikke være alt for vred på din DP, selvom jeg godt forstår dine følelser.

Rigtig god bedring med hende 

Tak, nej jeg ved jo godt dp ikke har gjort noget med vilje, og hun kun har et par øjne, og hun er også ked af det der er sket, jeg tror bare lige jeg skal have lidt tid til at komme mig inden jeg skal tale med hende igen.

Monica

Anmeld

20. juni 2013

Troldemommi

Alexander&Lærke skriver:

øv ikke godt. og ja synd der måtte gå så længe før nogen opdagede det, men lægen har jo også set på hende uden at finde noget så deT er jo ikke kun dp mor som ikke har haft øjnene med sig.... God bedring til hende.  Håber hun kommer sig hurtigt.

nu vil jeg helst ikke bebrejde flere, jeg syntes også det er mærkeligt at det ikke blev opdaget første gang vi var ved lægen men jeg aner jo heller ikke noget om kraveben, og på sygehuset havde de jo et røntgenappperat.

Det vigtigste er også nu at hun er blevet diagnostiseret og er nu under behandling, så håber jeg bare at hendes smerter snart er væk.

Monica

Anmeld

20. juni 2013

Troldemommi

C-Dog skriver:

Åh nej dog. Det lyder virkelig slemt, brækket kraveben, av for h....... da også
Tror dine følelser er ret normale- min dreng kom rigtig meget til skade hos sin dp da han kun var 12 mdr og han kunne jo ikke sige hvad der var sket, og dp sagde altid bare at hun ikke lige vidste hvorfor han havde blåt øje, bid i armen, bule i baghovedet, rifter i ansigtet, og snot og tåre indtøret i hele hovedet osv. Tilsidst havde jeg ret meget lyst til at brække nakken en lille smule på hende. Men man gør det selvfølgelig ikke, men de har altså ansvaret for vores pure guld, og når man ikke føler de tar sig godt nok af det. Ja så gør man sig nogle tanker.

Håber hun kommer sig hurtigt

nu sker det ikke så tit hun kommer til skade i dp, en hudafskrabning eller et blåt mærke kan jeg forholde mig til, men det her er bare noget mere alvorligt.

og når jeg så er gravid og har mange følelser så er det ikke så nemt at kapere for mig, derfor har jeg skrevet denne tråd

Anmeld

20. juni 2013

Troldemommi

jydeinden skriver:

altså jeg tænker bare hvis en læge ikke kunne se at den var gal med hendes kraveben hvordan pokker skulle en dagpleje så ? og at forlange at hun skal være over børnene konstant alle 4 er måske også lidt meget .. jeg forstår at du er ked og trist over at det er sket, men uheld kan ske, det kan ske for dig og det kan ske for hende

god bedring til den bette pus

du har helt ret, det kan bare godt være lidt svært at tænke rationelt og ikke lade end følelser overtage, og da jeg er gravid og har mange følelser er det bare endnu sværere, men giv mig lige et par dage så tænker jeg nok lidt mere klart

Anmeld

20. juni 2013

Troldemommi

VIPpigen skriver:

Stakkels bette pus... Men godt hun blev undersøgt, og der kom hjælp...

Dine Følelser for dp, er vidst helt normale... Jeg kan hvertfald skrive under på at jeg vidst stadig ikke har tilgivet svigerfamilien helt efter L måtte syes med 20 sting... De var 4 voksne mennesker til at kigge efter hende, jeg kiggede efter 2 børn som legede vildt ude i haven, og L smutter fra, far, farmor, farfar, og faster for at gå ud i haven. I det hun er kommet ned af trappen, falder hun på en rist og slår hovedet ned i en masse grus. hun får 2 flænger i panden, den ene et "Harry potter lyn" og den anden bare et helt rent snit...

jeg må stadig tage mig selv i, ikke at fyre af til svigermor at hun  (eller de andre for den sags skyld) jo ikke passede på mit barn når hun siger "bare roligt, der sker aldrig noget med børnebørnene når de er ved mig, jeg holder øje med dem" 

Giv dig tid, efterhånden overtager tanken 'du kan ikke pakke dit barn ind i bobbelplast, eller låse det inde for at beskytte det resten af dit, eller barnets liv'   Det er hårdt, men virkelighed

hold da op sådan en oplevelse ville jeg have svært ved at tilgive men ja man ved jo godt at de vil komme til skade og jo mere jeg pakker hende ind jo større en bjørnetjeneste gør jeg hende i sidste ende, ville nu ellers være rart med en heldragt lavet et bobleplast

Monica

Anmeld

20. juni 2013

Moma

Åh lille pus dog - god bedring til hende! 

Dp kan ikke holde øje med børnene hele tiden, men kan da godt forstå, at det undrer jer, at hun ikke kan sige, om jeres datter er faldet eller faldet ned fra noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.