har brug for svar på fjollet spørgsmål !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Sørens skriver:

Okeidokie ....men tænker bare på hvad pokker jeg skal give ham hvis han vågner i nat? Står vel ikke op og laver grød eller lignende? Eller hvad ville du gøre?

Jeg vil nok lave grød, eller en rugbrødmad, og så vidt som muligt undgå og snakke alt for meget så han ikke kan falde i søvn igen.

Desuden går mine unger i seng kl. 7 til halv 8 om aftenen... ellers sover de for meget i børnehave/vuggestue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Sørens

Ravnholt skriver:

Jeg vil nok lave grød, eller en rugbrødmad, og så vidt som muligt undgå og snakke alt for meget så han ikke kan falde i søvn igen.

Desuden går mine unger i seng kl. 7 til halv 8 om aftenen... ellers sover de for meget i børnehave/vuggestue

Ja ok. Han sover i underetagen så er nødt til at hente ham op til køkkenet på 1.sal men hvis man som du siger undgår at tale for meget og sådan...altså han går også normalt i seng kl.7 men sådan gik det altså ikke lige idag!

Anmeld

20. juni 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Sørens skriver:

Ja ok. Han sover i underetagen så er nødt til at hente ham op til køkkenet på 1.sal men hvis man som du siger undgår at tale for meget og sådan...altså han går også normalt i seng kl.7 men sådan gik det altså ikke lige idag!

Det er jo også hårdt at starte op... De skal jo også lige ind i rytmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.