har brug for svar på fjollet spørgsmål !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
12 svar
3 synes godt om
20. juni 2013

Sørens

Min lille dreng er lige begyndt indkøring i vuggestue og indtil videre går det fantastisk. Han er så selvfølgelig møgtræt om eftermiddagen men vil pludselig ikke sove til eftermiddagslur? Nå men idag lagde jeg mig med ham og han faldt i søvn efter en halv times moslen...nu er problemet så at jeg ikke kan vække ham igen? og han har ikke fået aftensmad?

Hvad ville I gøre piger? Han får ikke flaske mere så det dur ikke med "i søvne madning"

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Maja88

Sørens skriver:

Min lille dreng er lige begyndt indkøring i vuggestue og indtil videre går det fantastisk. Han er så selvfølgelig møgtræt om eftermiddagen men vil pludselig ikke sove til eftermiddagslur? Nå men idag lagde jeg mig med ham og han faldt i søvn efter en halv times moslen...nu er problemet så at jeg ikke kan vække ham igen? og han har ikke fået aftensmad?

Hvad ville I gøre piger? Han får ikke flaske mere så det dur ikke med "i søvne madning"

På forhånd tak

Bare lad ham sove

Anmeld

20. juni 2013

Sørens

Maja88 skriver:

Bare lad ham sove

hæhæ...kort og kontant hva? tak!

Anmeld

20. juni 2013

Maja88

Sørens skriver:

hæhæ...kort og kontant hva? tak!

Hehe ja men der er ikke så meget mere i det.. vågner han og er sulten for han selvf. Lidt mad.. men ellers skal han bare have lov at sove

Anmeld

20. juni 2013

Sørens

Maja88 skriver:

Hehe ja men der er ikke så meget mere i det.. vågner han og er sulten for han selvf. Lidt mad.. men ellers skal han bare have lov at sove

Okeidokie ....men tænker bare på hvad pokker jeg skal give ham hvis han vågner i nat? Står vel ikke op og laver grød eller lignende? Eller hvad ville du gøre?

Anmeld

20. juni 2013

Maja88

Sørens skriver:

Okeidokie ....men tænker bare på hvad pokker jeg skal give ham hvis han vågner i nat? Står vel ikke op og laver grød eller lignende? Eller hvad ville du gøre?

Hmm grød.. rugbrød.. yoghurt..

Anmeld

20. juni 2013

nielsen80

Sørens skriver:

På forhånd tak

Lad ham sove...

Og så ville jeg lige sige, hold op hvor dejligt det går godt i vg...var det ikke dig, de havde kæmpe problemer med din dp?

Anmeld

20. juni 2013

Sørens

Maja88 skriver:

Hmm grød.. rugbrød.. yoghurt..

hæhæ, hvorfor har jeg en fornemmelse af at du tænker "DoH" som Homer?......ved godt jeg er lidt fjollet...tænkte bare at han nok er sådan lidt "søvnig skrøbelig" så det skulle gå stærkt og sådan, men ja du har ret...yougurt ville være snedigt! Tak

Anmeld

20. juni 2013

Sørens

nielsen80 skriver:

Lad ham sove...

Og så ville jeg lige sige, hold op hvor dejligt det går godt i vg...var det ikke dig, de havde kæmpe problemer med din dp?

....jo det er rigtigt! Nu går det bare forrygende! Han ELSKER stedet...det gør jeg så også, så det hjælper jo på det hele

Jeg er selvfølgelig stadig lidt nervøs for hvordan det går når jeg begynder at gå i længere tid, meeen mon ikke det går? Har en dejlig mavefornemmelse!

Anmeld

20. juni 2013

Maja88

Sørens skriver:

hæhæ, hvorfor har jeg en fornemmelse af at du tænker "DoH" som Homer?......ved godt jeg er lidt fjollet...tænkte bare at han nok er sådan lidt "søvnig skrøbelig" så det skulle gå stærkt og sådan, men ja du har ret...yougurt ville være snedigt! Tak

Nej overhovedet ikke..

Blev selv i tvivl om maden.. men herhjemme har en banan været nok men der har hun fået aftensmad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.