Er det et tegn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

Sitrani

Ravnholt skriver:

Jeg synes bare du skal prøve her i sommerferien... og når der kommer upser, så bare tage det med et smil og vise hende ud på toilettet som du har gjort.
og hvis du kan se der ikke sker en ændring i hvornår hun kan mærke at hun skal tisse, så vent til næste gang hun synes det er spændende at være uden ble

Ja, god idé.... Vi tager chancen og ser om hun kan styrer det, om ikke andet, synes jeg det er helt naturligt og okay, at hun skal rende nøgen, eller næsten nogen størstedelen af sommeren, hvis vejret er til det Og så kan man jo lige så godt prøve at gøre hende ble-fri... orker ikke pottetræning om vinteren, vel.... hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Kildebakken

modesty skriver:

Det passer ikke at man skal vente til de er 3 år. Det er ble-industriens smarte strategi kombineret med forældede Freud-teorier. Før i tiden blev børn pottetrænet omkring 1-1,5 års alderen og i størstedelen af verden bruger børn overhovedet ikke ble.

Hun er interesseret, så ja, jeg ville da klart kaste mig ud i projekt blefri hvis jeg var dig - det er jo oplagt at gøre det hen over sommeren.

Tak for oplysningen. Har ellers min information fra en af vuggestuens pædagoger, men nu føler jeg næsten vi har travlt;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.