Her til aften har min datter siddet en del gange på hendes toiletbræt, som vi altid har stående til rådighed, hvis hun skulle få lyst til at sidde ude på toilettet...
Jeg fortalte, at når hun var færdig, så fik hun ble på igen, og da jeg sku til det, protesterede hun højlydt, og mere, end hun ellers plejer.. Jeg prøvede lidt efter igen, men hun ville stadig ikke have ble på... Nå... Jeg havde på fornemmelsen, at hun snart ville tisse eller lave stort, så jeg blev ved med at prøve at få den på hende, for hun gad heller ikke sidde på toiletbrættet mere, og lige for tiden er det enten eller..... Well.. Hun siger nej, og jeg griber et bar af hendes små trusser - som hun ellers aldrig har på, og som hun kun har, fordi de blev købt sammen med en lille sommerkjole - og giver hende dem på.. Jeg fortæller hende, at hun nu skal huske at sige til, hvis hun skal på toilettet, for nu har hun ingen ble på, og hun svarer ja..
Haha - der går ca. 1 min. så siger hun "hov", og tisser der hvor hun sidder, lige midt på hendes sækkestol
Nå, men jeg siger, at hov, nu tissede hun, og viser hende vej til toilettet, og siger at hun skal tisse der... Herefter får jeg bleen på hende, og "seancen" er forbi 
Kunne det her være et tegn på, at hun er klar til, at vi undværer bleen om dagen her i sommerferien, som er lige om hjørnet..?
Hun er interesseret i, hvad der sker i bleen, og hvad vi andre laver på toilettet, og er opmærksom, hvis hun laver noget i bleen, eller tisser fx når hun render nøgen herhjemme...
Min datter bliver forresten 2 år på onsdag 
Hilsen Sille..