Muhmi skriver:
Nårh ja og så vil de også til at hårfarve enten skal være receptpligtig eller at det helt bliver forbudt!
Hvad så med plastikoperationer, hvad med botox og hvad med at lukke alle solarier i hele Danmark og når nu I så fint er igang, hvad så med at blokere solen helt for os? For alt dette er jo skadeligt for os og vi skal jo efterhånden rende rundt og være statens små ensartede robotter/arbejderbier!!

I det tilfælde at det bliver ulovligt, så hæver jeg sku opsparingen og køber alt det hårfarve jeg kan opdrive og sætter på lager.... Jeg NÆGTER at rende rundt som en leverpostej resten mit liv!

Jeg er iøvrigt meget enig! - hvor bliver tolerancen for forskelligheder af? ......... bevares, vi lever da også sundt, men herhjemme er min mand meget tatoveret, og slet ikke færdig og jeg er knap begyndt, jeg farver mit hår, bruger make-up, og pigerne må gerne få snoller i passende mængder!
Gad vide om man snart skal betale afgifter for at må trække vejret?!
Ej, nu må de simpelthen holde op .... er de ude på at kører Danmark i sænk? Flere steder i Danmark lever også af turisme, turisterne gider da ikke komme til et land hvor man skal søge om tilladelse for at slå en prut! ....... og jeg er nok den der er fløjet, hvis ''demokratiet'' skal være diktatorisk!
BUM!!

Anmeld