Må vi snart selv bestemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
18 svar
43 synes godt om
20. juni 2013

Muhmi

Jeg har det godt nok som om man efterhånden bliver behandlet som et lille barn i det her land! Hvornår må vi selv bestemme hvad vi gør ved vores kroppe? Hvornår er vi voksne nok? Hvorfor tror "de kloge" at de har mere ret end os selv til at bestemme over vores kroppe?

Nu må vi snart heller ikke blive tattoveret mere og er der noget der bare ikke er nogen der skal bestemme over mig, så er det krafststejleme hvordan jeg vælger at udsmykke min krop, om jeg gør det med metaller eller med farver, det skal regeringen bare slet ikke blande sig i!

Ja, vi må ikke ryge offentligt mere, vi må ikke amme offentligt mere og maden der er lidt udenfor kategori bliver ekstra dyr...

FINT, men hvis jeg har lyst til at få skrevet: "Regeringen sutter stor fed c*ck" henover ryggen på mig, så er der altså ingen der skal bestemme det for mig! Nu må det altså snart stoppe med alle de åndsvage forbud mod alting! Vi er voksne, lad os da for satas selv styre hvordan vi vælger at leve vores liv.

EB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

mth1987

Helt enig!!!

der er simpelthen brugt for mange ressourcer på alle de forkerte ting. amning, rygning, hunderace. Og nu dette. Der er sgu ingen der ska bestemme om jeg ska farves eller hvor jeg må ryge (er dog ikke ryger). Og jeg ska fanme ha lov til at amme mit barn hvor jeg vil... Vi lever efterhånden i et hysterisk land. Og det er da vildt pinligt efterhånden at være dansker!!! 

Er fuldstændig paf over at der ska bruges energi på sådan noget. Fortæl befolkningen at det ikk er sundt med alle de kemikalier og så lad dem dog selv bestemme. 

Anmeld

20. juni 2013

Muhmi

Nårh ja og så vil de også til at hårfarve enten skal være receptpligtig eller at det helt bliver forbudt!

Hvad så med plastikoperationer, hvad med botox og hvad med at lukke alle solarier i hele Danmark og når nu I så fint er igang, hvad så med at blokere solen helt for os? For alt dette er jo skadeligt for os og vi skal jo efterhånden rende rundt og være statens små ensartede robotter/arbejderbier!!

Anmeld

20. juni 2013

Muhmi

mth1987 skriver:

Helt enig!!!

der er simpelthen brugt for mange ressourcer på alle de forkerte ting. amning, rygning, hunderace. Og nu dette. Der er sgu ingen der ska bestemme om jeg ska farves eller hvor jeg må ryge (er dog ikke ryger). Og jeg ska fanme ha lov til at amme mit barn hvor jeg vil... Vi lever efterhånden i et hysterisk land. Og det er da vildt pinligt efterhånden at være dansker!!! 

Er fuldstændig paf over at der ska bruges energi på sådan noget. Fortæl befolkningen at det ikk er sundt med alle de kemikalier og så lad dem dog selv bestemme. 

Præcis!

Anmeld

20. juni 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

Jeg har det godt nok som om man efterhånden bliver behandlet som et lille barn i det her land! Hvornår må vi selv bestemme hvad vi gør ved vores kroppe? Hvornår er vi voksne nok? Hvorfor tror "de kloge" at de har mere ret end os selv til at bestemme over vores kroppe?

Nu må vi snart heller ikke blive tattoveret mere og er der noget der bare ikke er nogen der skal bestemme over mig, så er det krafststejleme hvordan jeg vælger at udsmykke min krop, om jeg gør det med metaller eller med farver, det skal regeringen bare slet ikke blande sig i!

Ja, vi må ikke ryge offentligt mere, vi må ikke amme offentligt mere og maden der er lidt udenfor kategori bliver ekstra dyr...

FINT, men hvis jeg har lyst til at få skrevet: "Regeringen sutter stor fed c*ck" henover ryggen på mig, så er der altså ingen der skal bestemme det for mig! Nu må det altså snart stoppe med alle de åndsvage forbud mod alting! Vi er voksne, lad os da for satas selv styre hvordan vi vælger at leve vores liv.

EB

Amning er en anden diskussion. Men det andet er jo noget med sundheden og gøre. Du kan og ja det er også ret ofte man bliver bliver alvorligt syge af det. Da vi her hjemme har et fantastisk sygehus væsen. Hvir selv om du selv forskyld æder, drikker eller ryger dig halvt ihjel. Ja ved du hvad så reparere de dig gratis.

De har jo så fundet ud af at de farver de bruger til at tatovere med også kan gøre dig syg. Ja så fikser de dig da lige igen.

De forbud de laver er for at spare penge i fremtiden på sygehusvæsenet.

Lige et lille surt opstød fra en små fed pommes fritte og cola elskende x ryger med tatovering:-D

Anmeld

20. juni 2013

baby012

NOOOOO!!!!!!!

skal have bestilt en tid i en vis fart !!!

men skal lige smide 20 kg først  

FU*K!!!!

jeg får sku da travlt !

Anmeld

20. juni 2013

jydeinden

så længe det ikke er børn der får dem så må folk gøre med deres kroppe som de vil i mit hoved :-) 

Anmeld

20. juni 2013

Koen.

Jeg er rørende enig!!

Man må sku da snart ikke købe sig en pose slik og spise på åben gade, for uha nej sukker

Hilsen en der fik sig en ny tus så sent som i går! (Den 6.fyha da)

Anmeld

20. juni 2013

Muhmi

Men de gør det jo ikke gratis? De "ordner" os jo for vores penge, altså skattepengene som vi smider i den pulje der hedder sygehusvæsnet...

Nogle lever et helt liv hvor de aldrig kommer på hospitalet, andet end for at dø..

Er det så fair at de har betalt hele livet til noget de aldrig kommer til at bruge? (Helt anden diskussion) Ja, for vi betaler jo alle for den sikkerhed der er ved at man kan komme på hospitalet når man har behov for det...

Desuden vil det her IGEN skabe en masse sort arbejde til dem der så skynder sig (Rockerne) at sætte sig på tatoveringerne.. Det samme med hashen... Hvis de gør den lovlig så ville de jo tjene penge på den, for så skulle den købes på apotekerne...

Amning er en anden diskussion. Men det andet er jo noget med sundheden og gøre. Du kan og ja det er også ret ofte man bliver bliver alvorligt syge af det. Da vi her hjemme har et fantastisk sygehus væsen. Hvir selv om du selv forskyld æder, drikker eller ryger dig halvt ihjel. Ja ved du hvad så reparere de dig gratis.

De har jo så fundet ud af at de farver de bruger til at tatovere med også kan gøre dig syg. Ja så fikser de dig da lige igen.

De forbud de laver er for at spare penge i fremtiden på sygehusvæsenet.

Lige et lille surt opstød fra en små fed pommes fritte og cola elskende x ryger med tatovering:-D

Anmeld

20. juni 2013

Muhmi

baby012 skriver:

NOOOOO!!!!!!!

skal have bestilt en tid i en vis fart !!!

men skal lige smide 20 kg først  

FU*K!!!!

jeg får sku da travlt !

Har det på præcis samme måde som dig... Jeg skal da bare tusses for vildt nu her inden det bliver ulovligt til januar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.