Fuld Forældremyndighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

ville du godt...

MEN.... hvis ikke han vil give den fra sig, ville jeg advare dig om at det kan være en lang proces, og at du virkelig skal have nerverne iorden...

mine drenges far havde ikke set sine børn i 1 år da jeg valgte at sæge fuld forældre myndighed.... selvom det var så længe han ikke havde set dem måtte jeg alligvel kæmpe 1½ år om at få fuld forældremyndighed.... og fik den først da jeg hev det hele i landretten, efter tårer og utrolig mange penge...

frygter nemlig at han ikke vil give den fra sig, men jeg håber en trussel om at han skal betale børnepenge igen, hjælper ham til det rigtige valg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg ved ikke hvordan det foregår i praksis. Men ring til dem og forklar jeres situation, så kan de nok hjælpe dig med, hvordan I skal gribe det an.

jA okay, må hellere lige få ringet og hørt dem af 

Anmeld

20. juni 2013

gonefishing

DianaRJS skriver:

er han sat på som far, får de automatisk fælles forældre myndighed.... uanset om han har været der eller ej...

Ahhhhhhhh ok

Anmeld

20. juni 2013

DianaRJS

Flodkilling skriver:

Ahhhhhhhh ok

ja de nye regler STINKER mildest talt i nogen tilfælde og gør det ikke lettere for dem det så stinker for, at de også har gjrot det svære at få fuld forældre myndighed

Anmeld

20. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

frygter nemlig at han ikke vil give den fra sig, men jeg håber en trussel om at han skal betale børnepenge igen, hjælper ham til det rigtige valg.. 

hmm det rigtige valg er at han ser sit barn og at i enes om det....

ikke at du . f.eks. får fuld forældre myndighed og han af den grund ikke vi se barnet...

jeg har 2 drenge på 3½ og snart 5 år, der ikke har set deres far i 3 år til august.... og for at sige det mildt ædelægger det børn, uanset om de har været vanttil det kun er mor der er der..... når de bliver ældre som f.eks. min den yngste begynder de at mangle faderrollen...

så vil råde dig til at prøve at få det til at fungere mellem jer

og du skal ikke tage det negativt, skriver kun det jeg vil mene er mest rigtig at gøre

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

hmm det rigtige valg er at han ser sit barn og at i enes om det....

ikke at du . f.eks. får fuld forældre myndighed og han af den grund ikke vi se barnet...

jeg har 2 drenge på 3½ og snart 5 år, der ikke har set deres far i 3 år til august.... og for at sige det mildt ædelægger det børn, uanset om de har været vanttil det kun er mor der er der..... når de bliver ældre som f.eks. min den yngste begynder de at mangle faderrollen...

så vil råde dig til at prøve at få det til at fungere mellem jer

og du skal ikke tage det negativt, skriver kun det jeg vil mene er mest rigtig at gøre

Han ønsker min søn død.. Han forsøgte at få mig til at få en illegal abort i 8. Måned.. Betalte og arrangerede den.. Jeg nægtede selvfølgelig.. 

Han skal IKKE se mit barn igen, før mit barn engang selv ønsker det, min søn ved ikke at det er hanS bio far.. Han tror min mand er hans far, så han mangler ikke nogen faderrolle.. Min mand har været der siden jeg var i 6 måned.. 

Jeg hader den mand.. For alt han har gjort imod mig og min søn.. Og ønsker aldrig at se ham igen, og han ønsker ikke at se os igen, men at gøre livet så surt som muligt for os.. Derfor vil jeg have den fulde forældremyndighed, og min mand ønsker at adoptere .. Og det vil vi kæmpe for .. 

Anmeld

20. juni 2013

gonefishing

DianaRJS skriver:

ja de nye regler STINKER mildest talt i nogen tilfælde og gør det ikke lettere for dem det så stinker for, at de også har gjrot det svære at få fuld forældre myndighed

Nej jeg har faktisk også altid undret mig over det.
Altså der er ret mange mænd derude som er ligeglade med deres børn, ikke betaler eller noget, som på papiret stadig er faderen (hov det lyder som min far).
Så forstår jeg ikke når kvinden møder en ny mand som gerne vil være far til hendes børn, at man ikke bare kan sige: "selvføligelig! for biofar er alligevel ligeglad".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.