Tycho brahe dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

Muhmi

Dot D skriver:

Vi er vist meget ens - os to, hi hi... Jeg tager lige det bedste først, jeg læser også Basserne

Så det dårlige, min dag startede med, at jeg fik ødelagt endnu en vinge på Sophus´s nye helikopter, og bagefter knækkede bakspejlet i bilen, så heller ikke den perfekte start på dagen.

Forklare lige det med helikopteren. Sophus havde drengefødselsdag i fredags, dér fik han en fin helikopet, men de kunne ikke få den til at virke. Det mente  jeg, at jeg kunne, så vips så virkede den, kalder stolt på Sophus, så han kan se det, men den virker bare så godt, at den smadre op i loftet og brække en vinge og halevingen af, ups. 

Jeg lover at købe en ny - og det er så den nye, der får en brækket vinge, da jeg skal samle den, æv æv, men nu havde jeg så heldigvis reservedele fra den første

Så nu flyver helikopteren, men jeg mangler et bakspejl....

Basserne ftw!

Eeeej, det var da godt nok også træls når nu du faktisk prøver at være totalt stolt mor der bare vil hjælpe... Hehehe

Hvordan knækkede du bakspejlet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Dot D

Muhmi skriver:

Basserne ftw!

Eeeej, det var da godt nok også træls når nu du faktisk prøver at være totalt stolt mor der bare vil hjælpe... Hehehe

Hvordan knækkede du bakspejlet? 

Manden min er jo noget højere end mig, så jeg skulle BARE lige rette det lidt til - og så knækkede dimsen, der holder det fast på ruden Jeg brugte ikke vold eller noget

Og her bagefter har jeg så fundet ud af, hvor meget jeg ellers bruger bakspejlet - håber snart vi får et nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.